Skip to main content
Beantwoord

TV+ Soundbox werkt niet samen met Sony SRS-LSR200 TV speaker

• June 5, 2025
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Wij hebben bij de aanpassing van ons abonnement de KPN TV+ Soundbox gekregen. Omdat mijn vrouw gehoordproblemen heeft is mij geadviseerd om de Sony SRS-LSR200 TV speaker aan te schaffen omdat die draadloos werkt en vlak voor haar op tafel kan worden gezet. Dit apparaat kan via een optische kabel op de TV worden aangesloten en heeft ook een 3,5mm audio aansluiting.

De Sony werkt echter niet met de met de KPN TV+Soundbox, er komt geen geluid uit de Sony TV speaker en ook de knoppen op de Sony die fungeren als een afstandsbediening (volume en kanaalkeuze)  werken niet. 

Is de KPN TV+ Box (DIW7022) een oplossing of anders een HDMI soundextractor tussen de KPN TV+ Soundbox, de Televisie (een Philips AmbiLight ‘The One TV)') en de Sony LSR200 TV Speaker?

Beste antwoord door Denise van KPN

Je wilt natuurlijk het beste voor je vrouw, ​@Golf1025. Helaas is het met de KPN TV+ Soundbox niet mogelijk om een andere speaker te koppelen. Bij de ‘gewone’ KPN TV+ Box kan je wel je eigen speakers koppelen via een optische kabel. Mijn advies zou dan ook zijn om de TV+ Soundbox te ruilen voor de TV+ Box. Je kunt dit regelen via MijnKPN. Kom je er niet uit? Dan kan je een belafspraak maken met de telefonische klantenservice. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 5, 2025

Beste ​@Golf1025 wat jij wilt werkt niet i.c.m de TV+SB, want het geluid naar de tv is uitgeschakeld, beter bij de DIW7022 blijven.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Je wilt natuurlijk het beste voor je vrouw, ​@Golf1025. Helaas is het met de KPN TV+ Soundbox niet mogelijk om een andere speaker te koppelen. Bij de ‘gewone’ KPN TV+ Box kan je wel je eigen speakers koppelen via een optische kabel. Mijn advies zou dan ook zijn om de TV+ Soundbox te ruilen voor de TV+ Box. Je kunt dit regelen via MijnKPN. Kom je er niet uit? Dan kan je een belafspraak maken met de telefonische klantenservice. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 11, 2025

Ik ben dan nog wel benieuwd of er iemand is die ervaring heeft met  de sony SRS-LSR200 TV Speaker.

Alvast bedankt

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik zelf helaas niet, dus daar kan ik je verder mee helpen.