Skip to main content

Heb continue dat de tv het doet en dan even stil staat en dan weer verder gaat. Enorm irritant. 

Zit in buitengebied, maar kom lang niet aan 100mb

Download zo'n 20 mb en upload mag ik blij zijn als het een keer 11 mb is.

Hoe krijg ik dit beter???

Heb al superwifi punten gekregen van kpn.

Dag @Tessage is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem? Welk modem heb je?


Expedia v10 en het modem is aangesloten met een kabel


Bedoel je de tv ontvanger dat die met een kabel aangesloten is op het modem?


Ik heb het ook sinds een paar weken. Voorheen nooit gehad. Ik heb heb een veel hogere snelheid, dus ik denk niet dat het door uw lage snelheid komt. Volgens mij is het gewoon een probleem van het tv platform.


Expedia v10 en het modem is aangesloten met een kabel

Dan hebben die SuperWiFi's natuurlijk geen enkele invloed. Die hebben er niets mee te maken.


Nee de tv ontvanger werkt via de wifi


Weet je hoe je in moet loggen in het modem? Zoja doe dat dan een keer. Ga dan naar status en dan naar geavanceerd. Van geavanceerd graag een screenshot plaatsen. Dan kunnen we zien welke snelheid er exact binnen komt.


Nee de tv ontvanger werkt via de wifi

De ontvanger is dan dus aangesloten op de Wifi-versterker die dan in verbinding staat met de versterker bij het modem? Als je de optie hebt kan je altijd even kijken of een rechtstreekse bekabelde verbinding als test beter werkt.

Houden de problemen aan dan kan je altijd even bellen met 0800-0402 voor een storingsanalyse en advies op maat.


Reageer