Skip to main content

Hallo,

De volgende klacht, ben nu al 4 weken bezig met de klantenservice om mijn storing van de tv ontvanger te verhelpen. TV start niet goed op of blijft in startbeeld hangen, alsmede geregeld stotteren van beeld en geluid. Het enige wat ze doen is me helpen met resetten van de tv ontvanger en vervolgens krijg ik te horen we bellen u terug of dit heeft geholpen. Nou na 3 keer iemand anders te hebben gesproken heeft me niemand meer teruggebeld of op mijn mail gereageerd. De storing is  nog steeds en begin een beetje boos ter worden. 

gr Ron

Hallo ​@Geradts ,

Goed nieuws! KPN heeft een oplossing. Dit wordt uitgerold als een update waarvan de komende nacht de eerste groep aan de beurt is. Meer informatie in deze product update:

Wanneer komt de update?

• Preselectie: de nacht van 6 op 7 januari
    Dit bestaat uit een willekeurige groep klanten. Als alles goed gaat, gaan we door met de verdere uitrol.
  • Uitrol: de nacht van 8 op 9 januari, en de nacht van 9 op 10 januari

Heb je hem na 10 januari nog niet, dan kun je de update zelf starten via: 

Menu > instellingen (wieltje) > Informatie > KPN TV+ Launcher

Hoi ​@Geradts, welkom op onze community! Ik zie dat Noordzee het langzame opstarten al benoemd heeft. Daar komt een oplossing voor!

Het haperende beeld staat daar eigenlijk wat los van. Kun je toelichten waar je precies tegenaan loopt? Hoe zit je ontvanger aangesloten op de experiabox?

Dat geluids probleem ervaar ik ook ineens.

Hallo,

Het beeld hapert soms 1 of 2 sec. blijft stilstaan en heb dan ook geen geluid.

Dit merk ik ook bij de guide. Normaal zie je het beeld van de zender rechtsboven met geluid.

Af en toe hapert deze ook. Heb vaste verbinding met kabel en heb alles nog eens laten doormeten 

door een elektromonteur.

Bij het opstarten heb ik stilstaand of stotterend logo van de kpn tv+.  Als ik dan op ok druk gebeurd er

niks en als ik op guide druk gaat ie naar de guide en start op.

Reageer