Skip to main content

Ik zie een tarief voor TV streamen van als ik mij niet vergis van 3,50 Euro / mnd. Met TV box + zenders kost dit als ik mij eveneens niet vergis  KPN TV+ met tv-zenders

€ 12,50 /mnd

. Gezien ikmaar af en toe TV kijk heb ik geen TV Box nodig.

 

Vraag:

Is een abonnement + TV zenders mogelijk van 3,50 Euro zonder dus een TV Box?

Hallo @frans home ,

Nee, dat is niet mogelijk. Aangevuld : Bij het abbo van 3,50 zijn geen TV-zenders inbegrepen. Ook niet via de app. 

 

Er zijn in de markt wel diverse alternatieven voor TV kijken zonder losse ontvanger. Denk dan aan bv : 

NL Ziet (via internet) 

Canal Digitaal (via internet) 

Digitenne (via een CI+-module als jouw TV daarvoor geschikt is.) 

NPO-Start (via internet) 


Wat Frans bedoeld is er is een abonnement bij KPN dat heet KPN TV+ alleen streamen.

Dit is zonder de TV zenders zoals ook in het stukje staat.

Je kan dan alleen van de streamdiensten zoals Netflix en Disney etc gebruikmaken op de TV+ box.

https://www.kpn.com/televisie/kpn-tv-alleen-streamen.htm

 

Als je soms TV kijkt zou je ook internet only kunnen nemen met een NL ziet abonnementje bij een externe aanbieder.


. Gezien ikmaar af en toe TV kijk heb ik geen TV Box nodig.

Dan neem ik aan dat je al streamingdiensten via je SMART-tv kijkt.

Dan zou je voor tv kijken een van de volgende streamingdiensten kunnen nemen:

NLziet (zender aanbod)

Canaldigitaal via app (zender aanbod; 70 zenders incl. ESPN Compleet én aanbod Canal+)

NPO start (alleen de 6 tv zenders van de NOS en on demand aanbod. Gratis SD + een week terugkijken en wat on demand; betaald NPO plus € 2,95, HD en uitgebreid on demand. Terugkijken soms hele seizoenen).

Ether:

Gratis NPO zenders. Tegen extra betaling “Digitenne” ook de commerciële. Met module in tv geen TV Box.