Ik zie een tarief voor TV streamen van als ik mij niet vergis van 3,50 Euro / mnd. Met TV box + zenders kost dit als ik mij eveneens niet vergis KPN TV+ met tv-zenders
€ 12,50 /mnd
. Gezien ikmaar af en toe TV kijk heb ik geen TV Box nodig.
Vraag:
Is een abonnement + TV zenders mogelijk van 3,50 Euro zonder dus een TV Box?
Bladzijde 1 / 1
Hallo @frans home ,
Nee, dat is niet mogelijk. Aangevuld : Bij het abbo van 3,50 zijn geen TV-zenders inbegrepen. Ook niet via de app.
Er zijn in de markt wel diverse alternatieven voor TV kijken zonder losse ontvanger. Denk dan aan bv :
NL Ziet (via internet)
Canal Digitaal (via internet)
Digitenne (via een CI+-module als jouw TV daarvoor geschikt is.)
NPO-Start (via internet)
Wat Frans bedoeld is er is een abonnement bij KPN dat heet KPN TV+ alleen streamen.
Dit is zonder de TV zenders zoals ook in het stukje staat.
Je kan dan alleen van de streamdiensten zoals Netflix en Disney etc gebruikmaken op de TV+ box.
Canaldigitaal via app (zender aanbod; 70 zenders incl. ESPN Compleet én aanbod Canal+)
NPO start (alleen de 6 tv zenders van de NOS en on demand aanbod. Gratis SD + een week terugkijken en wat on demand; betaald NPO plus € 2,95, HD en uitgebreid on demand. Terugkijken soms hele seizoenen).
Ether:
Gratis NPO zenders. Tegen extra betaling “Digitenne” ook de commerciële. Met module in tv geen TV Box.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.