Skip to main content
Beantwoord

TV (TCL 65C79L) koppelen met afstandsbediening lukt niet

• July 7, 2026
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

ik kan mijn tv TCL 65C79L niet koppelen met mijn afstandbediening

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Jan R, vervelend dat het koppelen niet lukt! Wat gebeurt er precies als je probeert te koppelen, en waardoor lukt het niet?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

In onze Kennisbank hebben we al artikelen die je kunnen helpen bij het koppelen, welke voor jou van toepassing is hangt af van het type tv-ontvanger dat je van ons hebt:

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Jan R, vervelend dat het koppelen niet lukt! Wat gebeurt er precies als je probeert te koppelen, en waardoor lukt het niet?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

In onze Kennisbank hebben we al artikelen die je kunnen helpen bij het koppelen, welke voor jou van toepassing is hangt af van het type tv-ontvanger dat je van ons hebt:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 15, 2026

ik heb het diverse geprobeerd zoals aan gegeven door KPN maar krijg het niet voor elkaar. steeds krijg ik de   melding dat het merk niet wordt herkent ook als ik het volledige type no invul van het TCL toestel.

ik moet toegeven niet de slimste te zijn op dit gebied.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 15, 2026

Welke afstandsbediening heb je, ​@Jan R ?

Ik vermoed de D3 en je doet de stappen op de tv ontvanger?

Gebruik dan [Model onbekend] als het invoeren van het model nummer niks opleverd.

Met [model onbekend] krijg je gewoon alle codes voor tcl. Dan zal er zeker een daarvan het gewenste resultaat geven. 😀