Skip to main content
Beantwoord

TV toestel niet niet uit te schakelen met de KPN afstandsbediening

• May 19, 2025
  • 5 reacties
  • 243 keer bekeken

Gisteravond wilde ik de tv uitzetten middels de afstandbediening maar dat lukte niet. Ik kon alleen het KPN-kastje uitzetten. IkĀ porobeerde het vanmorgen nogmaals maar het lukt nog steeds niet. Alle andere knoppen doen het wel dus het gaat alleen om de aan- en uitknop. Als ik hem indruk, zie ik wel een lampje roodbranden dus ik kan hem wel indrukken….er gebeurt dus alleen niks. Iemand een idee hoe ik kan zorgen dat ie het weer doet?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Dee V., de aan-/uitknop en volumeknoppen van de KPN afstandsbediening bedienen het tv toestel zelf. Die moeten op de tv zelf zijn afgesteld. Volgens een eerder topic heb je de TV+ Box als tv-ontvanger, als de functie opeens is weggevallen kan je de afstandsbediening eerst resetten, en daarna opnieuw koppelen. Beide stappen beschrijven we hier in de Kennisbank:Ā 

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 19, 2025

Aanvulling: Het is niet helemaal waar wat ik hierboven schreef… 

Ā 

• ik kan de tv ook niet meer harder of zachter zetten, of muten met de afstandbediening.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Dee V., de aan-/uitknop en volumeknoppen van de KPN afstandsbediening bedienen het tv toestel zelf. Die moeten op de tv zelf zijn afgesteld. Volgens een eerder topic heb je de TV+ Box als tv-ontvanger, als de functie opeens is weggevallen kan je de afstandsbediening eerst resetten, en daarna opnieuw koppelen. Beide stappen beschrijven we hier in de Kennisbank:Ā 

Ā 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 20, 2025

Welke KPN tv ontvanger heb je?Ā 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 21, 2025

Ā 

Ha Jasper, ik had hem in een eerder stadium al ā€˜opnieuw’ gekoppeld en toen deed hij het alsnog niet deed maar het resetten deed het hem! Dank wel, het is opgelost!

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het daarmee gelukt is ​@Dee V.! Veel kijkplezier weer, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vindenĀ šŸ™‚