Skip to main content

Ik heb sinds 11 december internet+tv met KPN als provider. Vandaag is het 22 december 2023 en in deze 11 dagen heb ik reed talloze keren bevroren tv uitzending. Waarom gebeurt dit elke keer ??
Is KPN niet bepaald  beter dan andere provider zoals wordt gedacht c.q. beweerd ?? Dit hoort natuurlijk niet zo te zijn, bevroren uitzending elke keer. Ik irriteerde me daaraan.

Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


Hi @Bevroren tv uitzending en welkom op het forum! 

Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?

Hier ben ik ook benieuwd naar. 
Mocht de ontvanger niet bekabeld aangesloten zijn, zou je dit dan eens willen doen? Puur om te testen of het beeld dan wel stabiel blijft werken. 

Doorloop ook onze servicetool voor televisie problemen. Wellicht staat de oplossing daar ook al tussen!


Mijn tv box is bekabeld aangesloten op de modem. Mijn pc is aangesloten op uitgang 1 op de modem en tv op uitgang 2. Het maakt in principe toch niets uit waar ik mijn tv aansluit ?

Ik hoor het wel.


De manier van aansluiten is belangrijk, dan kunnen we uitsluiten of andere apparaten roet in het eten gooien bijvoorbeeld. 🙂

Doorloop ook onze servicetool voor televisie problemen. Wellicht staat de oplossing daar ook al tussen!

Heb je deze ook al doorlopen? Zo ja, wat heb je dan allemaal al geprobeerd en wat waren de resultaten?


Hallo Sanne,
het klinkt wellicht niet logisch maar ik heb toch de aansluitingen verwisseld, tv op aansluiting nummer 1 op de modem en de pc op 2. Op dit moment heb ik minder tot geen last meer van bevrorende beelden op mijn tv. Ik hoop dat het zo blijft.
Ik heb de servicetool voor televisie problemen nog niet doorlopen. Dat kan ik later doen als de problemen blijven komen.

Bedankt voor jullie reacties.


Fijn dat het voor nu opgelost lijkt. Bedankt voor het laten weten en alvast een fijne jaarwisseling gewenst!