Skip to main content

Mijn tv valt regelmatig weg en krijg ik de melding verversen en geen internet verbinding en daarna start hij weer op, en dan krijg ik onderin het beeld allemaal 4 kantjes met wat er op tv is en dan moet ik het juiste 4 kantje weer opzoeken, elke keer mis je minuten van een programma, of je zit een film te kijken en na het opstarten moet je weer de film vanaf het begin kijken of via doorspoelen proberen te vinden waar je gebleven bent.

Welk merk en type tv-decoder gebruik je @Chm ankone ?

 


Ik heb die kleine 4 kantjes van kpn die je rechtstreeks op je tv aansluit met enkel een HDMI kabel 


Ik heb die kleine 4 kantjes van kpn die je rechtstreeks op je tv aansluit met enkel een HDMI kabel 

Er staat ook een naam en/of modelnummer op @Chm ankone 

 


Er zijn twee totaal verschillende kleine met 4 kantjes: 

Zie voorzijde kastjes.

Arris VIP5202

Sagemcom DIW7022

Welke heb je? Ik vermoed de DIW7022. Je krijgt regelmatig het kpn logo met “lopend” streepje eronder gedurenden enkele seconden?


Ik heb het volgende gevonden, sagemcom op de onderkant, en voorop staat diw7022, heb je hier iets aan of moet je nog iets weten 


Ik heb hier ook af en toe dat ie kort herstart. Maar wel ca. 1 x per 10 dagen ofzo.

Ik zie er wel een verband in: als ik nog tijdens weergave van de voortgangsbalk net na het aan zetten iets doe.

Het is steeds te kort zelfs om de camera aan te zetten voor een foto van het scherm….


Ik krijg Idd het kpn logo met dat lopend streepje, Peter krijgt het 1 x per 10 dgn zegt hij, maar ik krijg het soms 4 x per dag 


Het ergste ervan is dat wanneer je een film kijkt of je volgt iets b.v een politiek debat dan mis je enkele minuten, buiten dat het heel irritant is.


Tja. Ik kijk vrijwel nooit live. Dus als het gebeurt ga ik in de opname terug naar het punt waarop het even wegvalt. 


Hoi @Chm ankone. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld regelmatig wegvalt. Heb je wel een stabiele internetverbinding? En op welke manier is de tv-ontvanger aangesloten op de ExperiaBox? Heb je de stappen in onze “Online Servicetool” al eens doorlopen? Wellicht verhelpt dit het probleem al. Als dit niet het geval is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). 


Hoi, ik heb hetzelfde probleem bij mij komt het iedere dag voor soms 2x per dag, ik ga het proberen met de online tool. 


TV valt elke avond in stand verversen of heeft aan geen wifi verbinding te hebben. Ik heb de KPN-box al een keer een reset gegeven. Tot nu toe geen resultaat. Ook storingen in het geluid ondervonden.

Hoe nu verder?


Ook is het daarna niet meer mogelijk de film te vervolgen. Je kunt de film alleen helemaal opnieuw gaan zien. Doorzetten naar het punt waar de film werd afgesloten is niet mogelijk.

Graag een oplossing.


@Berrevoets Op welke manier heb je de ontvanger aangesloten op jouw ExperiaBox? Bekabeld of WiFi? Als je de ontvanger d.m.v. een wifi verbinding verbonden hebt wil ik je vragen om het eens met een kabel te testen. Wellicht dat jouw wifi verbinding niet stabiel genoeg is. 


Ga ik doen


Ik heb precies hetzelfde. 10 x per dag: verversen ivm geen wifi verbinding.

Alles al geprobeerd. Diverse keren gebeld met jullie en zelfs een harde reset moeten doen. Alle wifi punten moeten resetten tot hij paars brandt en alles opnieuw instellen. Dit kost mij steeds 1 uur tijd. Inmiddels wordt het frustratie en zijn er eigenlijk wel klaar mee.

Wat nu? Als ik weer moet bellen en alles moet resetten, daar pas ik voor.


Wat nu? 

De WiFi punten bekabeld aansluiten. 


Dag Nick, Hoe doe ik dat? Nu staat er een wifi punt in de woonkamer (in stopcontact) en 1 hangt in de gang boven. 

Ik heb een nieuwbouw woning.


Dag Nick, Hoe doe ik dat?

Met een utp kabel.


Reageer