Skip to main content

Ik heb dit probleem ook sinds enkele dagen met mn tv ontvanger.. valt helemaal uit en dan na enkele seconden heb ik weer beeld en dat gaat zo maar door.. wordt er echt beroerd van…

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Heb hierboven niks gelezen wat me verder helpt trouwens

Gaat nu al 20 keer uit en weer aan in uurtje zoiets


Hoi @JanLasari. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de tv-ontvanger steeds uit gaat. Dat is zeker niet de bedoeling. Welke tv-ontvanger heb je in huis? Heb je de tv-ontvanger al een “Frisse start” gegeven? Wellicht verhelpt dat het probleem al. Wat je ook nog kan proberen is een andere HDMI kabel of HDMI poort achterop jouw TV.  Ik hoor graag van je of dit het probleem verhelpt. 


Tv+ ontvanger

ondertussen werkt t weer na frisse start

hopelijk hoef ik dit niet elke week te gaan doen haha maar vooralsnog werkt t weer


Wat goed om te lezen dat het weer werkt. Ik ga er vanuit dat het niet elke week nodig is. 😊


Wat bedoelt u met een frisse start heb nl de zelfde problemen en sinds een week de laaste modellen plus de ultra hdmi kabel 


@Erik2626 Wanneer je op het onderstaande linkje klikt krijg je een uitleg te zien.

 

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/frisse-start.htm#/


Het probleem ligt bij KPN … ze leveren slechte technologie … ik heb hetzelfde probleem … 


Het probleem ligt bij KPN … ze leveren slechte technologie … ik heb hetzelfde probleem … 

Hoi @André-Utrecht. Welkom op het KPN Forum! Je reageert op een topic van vorig jaar. Wanneer je problemen ervaart met jouw tv-ontvanger kan je het beste een nieuw topic aanmaken of contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402)


Reageer