Skip to main content
Beantwoord

TV valt steeds uit

• 20 februari 2025
  • 10 reacties
  • 159 keer bekeken

Sandra Hoogweg
Deelnemer

Jullie moeten *** eens dat probleem met het uit vanllen van de tv eens op lossen .  Ik wordt er gestoord van.  zoveel kijk ik niet.

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Sandra Hoogweg, welkom op onze community! Dat is niet prettig TV kijken natuurlijk. Begrijp ik dat het probleem opgelost is met dat de ontvanger zichzelf regelmatig uitschakelt?

@MelskeH kun jij hier een eigen topic voor aanmaken of telefonisch contact opnemen? Een wegvallende verbinding is natuurlijk heel vervelend maar dat staat hier los van.

Bekijk origineel

10 reacties

MelskeH
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 165 reacties
  • 21 februari 2025

Ja hoor hier ook. gisterenavond vanaf ik begon te kijken rond 17:00 uur tot laat in de avond .op de zenders 101, 110, 113 en zelfs bij het terugkijken valt om de 2 a 3 min. het geluid uit en knippert het beeld. Ergo de netwerk verbinding is NIET stabiel.

Sandra Hoogweg
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 24 februari 2025

Ja sinds het weekend, heb ik er geen last meer van, enkel omdat hij na verloop van tijd zelf uitschakelt. Maar hij blijft nu gewoon aan

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15493 reacties
  • Antwoord
  • 24 februari 2025

Hoi ​@Sandra Hoogweg, welkom op onze community! Dat is niet prettig TV kijken natuurlijk. Begrijp ik dat het probleem opgelost is met dat de ontvanger zichzelf regelmatig uitschakelt?

@MelskeH kun jij hier een eigen topic voor aanmaken of telefonisch contact opnemen? Een wegvallende verbinding is natuurlijk heel vervelend maar dat staat hier los van.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12971 reacties
  • 24 februari 2025
Sandra Hoogweg schreef:

Jullie moeten *** eens dat probleem met het uit vanllen van de tv eens op lossen .  Ik wordt er gestoord van.  zoveel kijk ik niet.

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

“Jullie”

Het forum is een klanten helpen klanten forum.

Moderater kijkt ook mee en helpt ook.

Ben wel benieuwd welke problemen je hebt.

1. En welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de Box12/14 of Experiabox? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

Vooral dat laatste, als er bijvoorbeeld een DVS tussen zit, geeft veel problemen.

Ook een verkeerde switch kan problemen geven.

etc.

Sandra Hoogweg
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 25 februari 2025

Bedankt voor het bericht, ik heb een kpn Diw 7022 het is maar een klein dingetje. Hij is verbonden met de tv en mijn laptop. ik heb het idee dat de wifi niet goed is. Ik kijk nu sinds ik thuis zit, overdag tv, maar met name s,avonds vertoonde hij kuren. Normaal geeft de tv na ik denk 2 ,3 uur met een meter aan dat hij vanzelf uit gaat. Maar van het weekend ging de tv gewoon op zwart, terwijl ik zat te kijken. Wat dat nou is weet ik niet. Groet sandra Hoogweg

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12971 reacties
  • 25 februari 2025

Welke KPN modem / router heb je?

Via de Experiabox V10 werkt hij niet perfect via WIFI.

Op de laptop kan je het beste kijken via de KPN site kijken. Zie hier.

Ik ga ervan uit dat je hem met een goede HDMI kabel verbind naar de tv en bij voorkeur HDMI 1, dus niet op de HDMI 2 (die is meestal e-ARC, dus voor audio (soundbar))  (dit is uitgezonderd het Chinese merk Philips, ik heb gelezen dat het daar soms net anders is).

Als er veel WIFI verkeer is, kan dat ook verstoring veroorzaken.

Beste is altijd met een vaste UTP kabel van de KPN modem/router (Experiabox of Box12/14) naar de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Sandra Hoogweg
Deelnemer

Hallo ik had alweer last met mijn tv. ik wil dat er nu eens iemand langs komt van kpn om dat op telossen. Anders kap ik er mee groet mw. hoogweg

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12971 reacties
  • 2 maart 2025
Sandra Hoogweg schreef:

Hallo ik had alweer last met mijn tv. ik wil dat er nu eens iemand langs komt van kpn om dat op telossen. Anders kap ik er mee groet mw. hoogweg

Op een forum helpen klanten elkaar.

Je kan het beste, morgen, KPN bellen (gratis) 0800-0402

Ik had de laatste keer een paar vragen gesteld, helaas heb je die niet beantwoord.

Sandra Hoogweg
Deelnemer

ik ga morgen bellen. Ik hoop dat er dan iemand langs komt om het probleem op te lossen.Het heeft niet met bekabeling te maken maar een zwakke wiffi.  Daar kan ik verder niets aan doen, behalve all kabels er uit trekken. Sorry dat ik niet eerder schreef, maar ik zit niet vaak op mijn laptop. groet Sandra

Sandra Hoogweg
Deelnemer

ik heb een nieuwe kabel gekregen van kpn, voor mijn modem . waarschijnlijk was dat het probleem

Reageer