Skip to main content

Vorige week had ik zelf een storing en lag mijn Glasvezel er aantal dagen uit door een probleem bij KPN en heb mijn TV+ box hele weekend via Wi-Fi gekeken van mijn Mifi router die ik heb liggen.

Hier viel mij 1 ding op dat hij geen KPN netwerk nodig heeft want ik heb een Mifi router van me Werk met Odido.

Is dit normaal dat je de TV+ box via Wi-Fi kan aansluiten op elk wifi netwerk van een andere provider?

Is dit normaal dat je de TV+ box via Wi-Fi kan aansluiten op elk wifi netwerk van een andere provider?

Nee, dit zou niet moeten kunnen. Ik weet dat dit tijdens de bèta test van de TV+ Box ook een keer geconstateerd is maar dat dit ook al gecorrigeerd zou zijn.

Nee, dit zou niet moeten kunnen. Ik weet dat dit tijdens de bèta test van de TV+ Box ook een keer geconstateerd is maar dat dit ook al gecorrigeerd zou zijn.

Ik heb het hele weekend gekeken op me Mifi router van Odido.

En net getest wellicht was het alleen voor me storing open gezet ( je weet maar nooit)

Maar het werkt nog steeds.

Had je me probleem nog gelezen @wjb wat het nu uiteindelijk was? Het had ook een omzetting kunnen zijn inderdaad naar XGS-PON maar dat gaan ze ergens in 2025 doen in Schagen.

Monteur gaf wel aan als ik de ZTE NTU had aangesloten had ik een hele XGS-PON kaart down getrokken ;)

MennoG78 schreef:

Monteur gaf wel aan als ik de ZTE NTU had aangesloten had ik een hele XGS-PON kaart down getrokken ;)

Vreemde opmerking van die monteur. Bij GPON zou je met het aansluiten van een NTU (AON) inderdaad het hele GPON netwerksegment plat leggen maar bij XGS-PON zou dat, naar mijn weten, niet het geval zijn.

Ik heb het hele weekend gekeken op me Mifi router van Odido.

En net getest wellicht was het alleen voor me storing open gezet ( je weet maar nooit)

Maar het werkt nog steeds.

Dat is dat mijns inziens echt iets waar de TV developmentteam aandacht aan zou moeten schenken.

Hi @MennoG78 en @wjb, dit is inderdaad vreemd en zou niet moeten kunnen. 

We nemen dit deze week mee naar het TV Team. Bedankt voor het signaleren en doorgeven! 

Reageer