Skip to main content

Na een maand gewacht te hebben, indoor atteneschotel ertussen, die een monteur er weer  tussen uit haalde, het advies van de webcare gekregen om een update af te wachten. Ze weten niet wat ze aan het doen zijn, behalve dat je kan. Dokken voor zooi die niet werkt. 

 

Admin: Bericht aangepast in lijn met de huisregels. Laat scheldwoorden en persoonlijke aanvallen achterwege.

Ik snap je onvrede, maar probeer wat vriendelijker te zijn.  Dit gaat niet werken.


Nee je snapt het niet. Ik ben een maand lang al aan het ouwe hoeren om het spul werkende te krijgen, en dan kom je met “ stay calm, ga in een hoekje zitten wachten op een update”??? Ik kook van binnen. Je hebt geen idee waar je het over hebt! 


Sta geen klanten te woord als je niet weet waar je het over hebt.

 

Admin: Bericht aangepast, persoonlijke aanval verwijderd.


Hi @020DNNS en welkom op het forum. 

Onvrede, kritiek en vragen zijn hier welkom, maar persoonlijke aanvallen en scheldwoorden beslist niet. Hierbij dus een waarschuwing. Bij een volgende overtreding van de huisregels zal een tijdelijke ban plaatsvinden. 

Mocht het via webcare niet lukken, laat hier dan gerust weten wat het probleem precies is en wat er al gedaan is om het op te lossen. Dan kunnen we met je meedenken. 


Ik denk dat alles gedaan is. Resetten, stekkers er uit. Indoor antenne schotel ertussen. Tv ontvangers om ruilen. Alles aangelegd door monteur. 2 tv’s met 4-5 meter ertussen.  Deze week twee over de vloer gehad waarvan een zei dat de indoor schotel antenne de storende factor was. Der ander dat het kwam door foute source.  Dus de indoor schotel antenne  compleet voor niets gekocht.  Derde tv al helemaal op gegeven. Terug kijken lukte al niet op tv twee. Nu sinds begin december stilstaand beeld en vandaag dus zo uit het niets gevraagd te gaan zitten wachten op een update. En beginnen ook nog eens weer alle reeds gestelde vragen opnieuw. Een maand! Schiet mij maar lek 


Ha @020DNNS, welkom! Dat de vragen weer opnieuw beginnen is omdat je nu voor een ander kanaal kiest. Ik zie dat je je forumprofiel niet hebt ingevuld met je gegevens, wat betekent dat ik deze er niet bij kan halen en dus ook je geschiedenis niet kan zien. Daarnaast stel je je vraag nu op het forum, waar vooral klanten elkaar helpen. Moderators springen bij indien nodig. Dit kan altijd even duren. 

 

Loopt er nu nog een ticket o.i.d .voor je? Dan moet je dat toch echt even afwachten inderdaad. Als dat niet het geval is, vul gerust je forumprofiel even aan en laat hier weten dat je dat gedaan hebt. Dan kijk ik met je mee. Mocht je overigens nog met de collega's van webcare in gesprek zijn, zou ik je willen adviseren om het bij dat kanaal te houden. Anders gaan er straks zaken door elkaar lopen. 


Ik zie niets wat er niet ingevuld is aan mijn profiel? 


Ik heb inmiddels iemand gesproken van jullie die zegt het wel te begrijpen. Hij stuurt  nu iemand (nr 3) die ws twee indoor satelliet schotels ( versterkers) aan gaat sluiten. €70 voor monteurs die niet weten hoe ze dit moeten oplossen) werd vtv ook niet vermeld. Ik had ooit drie versterkers, moest terug naar een. Nu dus weer naar twee. 
mwar we zullen het beleven. Dure grap 


Wat is een ‘indoor antenneschotel’ @020DNNS 

In het privédeel van je profiel dien je je NAW-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers IBAN in te vullen, dan kan een moderator van KPN voor je meekijken.

 


@Nomen Nominandum ik verwacht dat TS hiermee de SuperWifi punten bedoelt.

 

@020DNNS laat even weten of het uiteindelijk opgelost wordt. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten en vul dan inderdaad je forumprofiel aan.