Skip to main content

Goeden avond mijn sagemcom diw7022 komt niet door de update hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen ik heb al een nieuwen utp cabel cat 6 er aan ge hangen maar dit werkt ook niet hij zit rechtstreeks op mijn modem experia box v10a 

Hallo @S.A.M. 

 

Je zou een harde reset kunnen doen, je moet hem daarna wel helemaal opnieuw instellen:

Reset via het reset-knopje

Achterop de KPN TV+ box zitten een aantal aansluitingen. Naast de gele netwerkaansluiting zit een reset gaatje. Druk hierin een puntig voorwerp (paperclip) en houd die dan 7 seconden ingedrukt. 

Het apparaat zal alle persoonlijke instellingen wissen. Je kunt hierna het installatieproces opnieuw doorlopen.

 

Bron:

 


Dat heb ik ook ge Daan bedankt voor de tip 


Welke update is dan nog niet doorgevoerd en heb je al geprobeerd om die handmatig door te laten voeren?


Dezen krijg ik als foutmelding  bij het als eersten  keer op starten van het apparaat 


https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/75776702#75776702

Vandaag is de verlenging ingegaan van mijn vaste KPN aansluiting met TV. De internet aansluiting blijft hetzelfde maar voor de TV zijn er twee nieuwe Android TV kastjes gestuurd die het helaas niet doen. Ik krijg bij het opstarten vrijwel direct de foutcode KBX-SOTA-E101.

Na 30 min met de helpdesk gesproken te hebben blijkt er een verlopen certificaat op de kastjes te staan die niet op afstand aan te passen is. De enige optie is de kastjes te vervangen bij een KPN winkel.

Toch jammer, had gehoopt dat dit allemaal wat soepeler had verlopen, kost me nu toch weer onnodig tijd...Vanmiddag maar naar de KPN winkel toe.


Hoi @S.A.M. Wat vervelend dat jouw ontvanger steeds blijf vastlopen tijdens deze update. Heb je 1 of meerdere ontvangers dat niet wil updaten? Wil je het serienummer van jouw ontvanger achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of ik je een nieuwe ontvanger kan toesturen. 


ik heb het in me proefiel ge scheven onder Persoonlijke opmerkingen 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht. Volgens onze systemen zou je op dit moment de VIP2952 in huis moeten hebben, deze ontvangers horen bij het abonnement dat je op dit moment afneemt. Wanneer je het abonnement wijzigt naar een nieuwere abonnementsvorm ontvang je de nieuwe KPN TV+ (DIW7022)  ontvanger. Ik heb daarom helaas niet de mogelijkheid om deze ontvanger voor jou om te ruilen voor een nieuwe DIW7022. 


Welke abonnementsvorm heeft @S.A.M. nu dan?

En als dat geen TV+ abonnement is, hoe komt het dan dat hij wel een TV+ Box heeft?

Is dat dan nog een TV+ Box uit de bèta test?


Op dit moment wordt er een Internet en Interactieve TV abonnement afgenomen, dit is nog de oude abonnementsvorm waar de VIP2952 bij hoort. Ik heb geen idee hoe @S.A.M. aan deze ontvangers komt, misschien kan hij daar zelf iets over zeggen?


Ze waren een huis aan het leeg halen dezen lag in een schoenen doos in de contenter