Skip to main content
Beantwoord

TV zender ONS in het basispakket?

• January 2, 2026
  • 18 reacties
  • 261 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Klopt het dat de zender ONS (kan. 89) nu in het basispakket zit? Bij ons zit de zender nl in het basispakket

Beste antwoord door Paul.K

https://www.kpn.com/televisie/zenders

18 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 2, 2026

Beste ​@Marten Hesseling , nee, ONS was tijdelijk beschikbaar in december, nu werkt ONS niet meer, maart staat nog wel in het zenderoverzicht, maar als je 89 aanklikt krijg je een foutmelding, dus ik denk dat KPN ONS nog niet goed er af heeft gehaald.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 2, 2026

Hallo ​@Marten Hesseling ,

Bij mij is de zender ONS inderdaad nu ook beschikbaar op 89 (met mijn basispakket.) 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 2, 2026

Zou leuk zijn ​@Noordzee en ​@Marten Hesseling .

Ik vind het ook een leuke zender.

Ik ben benieuwd naar de reactie van KPN.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 2, 2026

Bij Digitenne is de zender sinds enkele maanden ook 24 uur per dag beschikbaar. Dus op zich zou het helemaal niet vreemd zijn als bij KPN TV(+) de zender ook voor alle klanten beschikbaar komt. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 2, 2026

Bij Digitenne is de zender sinds enkele maanden ook 24 uur per dag beschikbaar. Dus op zich zou het helemaal niet vreemd zijn als bij KPN TV(+) de zender ook voor alle klanten beschikbaar komt. 

Beetje krom nu inderdaad. Als je er Digitenne bij hebt maar geen pluspakket dan kun je 'm wél zien via Digitenne. Plaatsing in basispakket TV+ zou dan logisch zijn.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 2, 2026

Onderstaande foutmelding krijg ik via tv.kpn.com op mijn laptop:

Een soortgelijke foutmelding krijg ik via de DIW

Kanaal 89 komt (nog) welk in de gids voor, maar bij aanklikken bovengenoemde foutmeldingen.

UPDATE:

bij de DIW krijg ik de volgende foutmelding:

KBX-apk-3042/User has no rights

Als ONS werkelijk niet meer actief is sinds januari en dus alleen nog in het plus pakket, zou de zender ook niet meer in de zenderlijst voor mogen komen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 2, 2026

Als je niet het pluspakket hebt zou dat moeten kloppen ​@JanD . Dan zijn ze kennelijk bezig om dit te herstellen.

Al is basispakket voor ONS logischer aangezien het bij Digitenne ook ‘’basis’’pakket is. En Digitenne kun je voor € 6 bij TV+ nemen….

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • January 2, 2026

Ik vind ONS ook echt een zender voor in het basispakket.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 2, 2026

Bij Ziggo al jaren in de basis (TV Standaard; niet KabelTV). Ook bij Delta basispakket.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 2, 2026

Hallo ​@Marten Hesseling ,

Bij mij is de zender ONS inderdaad nu ook beschikbaar op 89 (met mijn basispakket.) 

@Marten Hesseling 

Nu kan ik de zender nog wel zien in het zenderoverzicht, maar de programma's werken niet meer. 

Ik krijg nu de melding "Inhoud niet meer beschikbaar". 

Dus ga er maar vanuit dat de zender niet in het pluspakket komt. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 2, 2026

Eh, je gaat ervan uit dat ie niet in het basispakket komt. Denk ik. ​@Noordzee 😁😏

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 2, 2026

Klopt Peter, daar ga ik nu vanuit met de melding die ik nu te zien krijg.  

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 2, 2026

Maar dat schreef je abusievelijk dus niet. Vandaar even mijn correctie. 

Noordzee schreef: Dus ga er maar vanuit dat de zender niet in het pluspakket komt. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 3, 2026

Klopt, maar inmiddels krijg ik dus niets meer te zien, alleen de melding “inhoud niet meer beschikbaar”. 

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • January 3, 2026

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 3, 2026

Daar staat ONS inderdaad niet in het basispakket. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 3, 2026

Klopt. ​@Paul.K .

ONS zit niet in het basispakket. Als je dat met die link eigenlijk wilt zeggen. 

Vrenh
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • January 3, 2026

Klopt het dat de zender ONS (kan. 89) nu in het basispakket zit? Bij ons zit de zender nl in het basispakket

Ik doe maar een gooi , toevallig niet de zender ONS  gezien in de ,,Zender Van De Maand’’ , daar zie je ook wel eens programma’s uit het PLUS-pakket.

Bij mij zit hij in het +pakket.