Skip to main content
Vraag

TVgids voor Net5 op 3 feb in de middag klopt totaal niet

• February 3, 2025
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+5

zie 

en zie ziggogo.tv

Er is geen rizzoli en isles uitzending

zie ook de 2e aflevering om 15:45 die 15 mintuen is. Dat kan niet moet minimaal 50 minuten zijn

zie Een dag in die dierentuin om 16:00 die is 1 minuut lang

NB het zijn 2 afleveringen van dierentuin achter elkaar maar dat zie je dus niet in het plaatje, 16:00 en 16:01

Aan deze onmogelijke lengtes hadden de verwerkers van de epg dataa moeten herkennen dat ze troep in handen hadden gekregen.

Meld dit maar bij kpn internedservices

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 5, 2025

Hoi ​@matthijs peters .  Ik zie en hoor van mijn collega's dat je al verschillende topics over de gids hebt aangemaakt. Dat waarderen we, want het helpt ons om de gids te verbeteren.

We zitten momenteel in een overgang van leverancier. Dat brengt de nodige issues met zich mee.  Hopelijk is dit allemaal snel afgerond.

Forum|alt.badge.img+5

@Erwin van KPN 

Tja als dit het gevolg van een nieuwe leveranciers dan heeft die leverancier geen goede validatie controles

die programma's van 15 en 1 minuten zijn compleet onmogelijk

Daarnaast  praten we over een keten met meerder partijen en alle partijen (incl kpn zelf) zouden een aantal primaire validatie controles moeten draaien. En vooral de kpn zelf want jullie verkopen het opname systeem dat compleet afhankelijk is van de epg

En dan komt de mantra “garbage in garbage out”

NB ik praat over geautomatiseerde controles.