Skip to main content

Net app geïnstalleerd en ingelogd. Alleen een geplande opname te zien terwijl er echt heel wat meer op m'n STB weergegeven worden (dat twee opnames te zien waren was een vergissing van mij)

Nee het is geen oude telefoon, Android 14 met juli 2024 security patch.

Ik vertik het om net zo lang uit en weer in te loggen tot het werkt.

Suggesties?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Neem je via de box op van de kanalen 661 tot en met 670? 


Ja, de glas hd kanalen zijn bij mij de standaard kanaal lijst en die worden ook gebruikt om de opnames te plannen.


Tja. Die werken alleen via de ontvanger. Ook de opnames daarvan.


Goed om te weten, bedankt voor het antwoord.

Er zal vast een achterliggende technische reden zijn dat het niet werkt maar vanuit gebruiker perspectief zou het gewoon moeten werken.

Daarnaast roept het bij mij de vraag op of hier sprake is van lagere kwaliteit opnames bij gebruik van een app of dat het een geval van kreupele IT is.


Klopt via de app is het 6 mbps.

Als je van 1 tot en met 10 opneemt wordt dat dubbel opgenomen. Op het Accenture platform in 7,2 Mbps, de standaard HD. En automatisch ook op het online platform in 6 Mbps. 

Helaas is HD glas losstaand op alleen het Accenture platform voor de Linux ontvangers. 


Ik strijd al jaren om opnames van die HD-"Glas" zenders via de app terug te kunnen kijken maar tot nu toe heb ik altijd nul op rekest gekregen en ik ben bang dat dat ook altijd zo zal blijven. Ik vraag ook niet om die opnames in HD-"Glas" kwaliteit terug te kunnen kijken maar in de "gewone" HD kwaliteit die op het online TV platform voorhanden is.

Ik vind het zo'n gemiste kans van KPN om dit niet gewoon eventjes te regelen.

Ook ik heb de Nederlandse publieke en commerciële zenders alleen in HD-"Glas" formaat op mijn TV ontvangers geactiveerd (kanaal 1 t/m 10 zijn onzichtbaar) en ik weiger om die zenders zichtbaar te maken en opnames op kanaal 1 t/m 10 te maken zodat ik ze via de app terug zou kunnen kijken.


Als je van 1 tot en met 10 opneemt wordt dat dubbel opgenomen. Op het Accenture platform in 7,2 Mbps, de standaard HD. En automatisch ook op het online platform in 6 Mbps. 

Als een HD-"Glas" zender (14,2Mbps) opgenomen wordt dan wordt ook het gewone HD formaat opgenomen en zelfs ook nog het SD formaat. Het zou mijns inziens geen enkel probleem mogen zijn om ook dan automatisch die opname op het online platform vast te leggen. Ik snap dan ook oprecht niet waarom KPN dit niet allang een keer opgepakt heeft.


Reageer