Skip to main content

2e kastje voor mijn tv werkt niet goed.

het probleem zou een super wifi versterker moeten zijn maar nog steeds dezelfde foutmeldingen over geen verbinding. 
kastjes verwisselt en telkens het zelfde gedoe.

ondertussen ruim een jaar verder (eigen schuld ik weet het) maar geen verbetering, updates en hulp stappen plan wekelijks doorlopen en geen verbetering.

 

iemand tips voordat ik alles opzeg en retour stuur?

U bent vast wel bekend met het feit dat de tv ontvanger met een kabel aangesloten dient te zijn op het modem. Alle andere oplossing zijn niet zoals het hoort. Dat wil niet zeggen dat ze per definitie niet werken. Hoe maakt de ontvanger nu contact met het modem? Dit geldt voor de tv ontvangers maar niet voor de tv+ box. Die kunnen onder bepaalde voorwaarden op wifi draaien. 


Beneden maakt het rechtstreeks verbinding met het modem door middel van de kabel, boven (waar het probleem zich bevind) maakt het tv kastje verbinding met de super wifi kast ook met een kabel (zoals aangesloten door kpn)


Hoi @Klaar mee, welkom hier 🙂 Ik heb een paar aanvullende vragen voor je, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

  • Wat voor tv ontvangers heb je?  
  • Welke SuperWifi heb je (wit of zwart)?
  • Hoe is deze SuperWifi aangesloten op je modem?
  • Welk modem heb je?
  • En doet de tv ontvanger beneden het wel goed?

Ik denk dat @Erik van KPN met het laatste punt bedoeld: doet die van de slaapkamer het beneden wel. Op de aansluitpunten van die beneden. 


Reageer