Skip to main content

Ik heb onlangs een ander tv+internet-abonnement afgesloten, met als startdatum 02-09-24.

Ik heb twee nieuwe tv-ontvangers ontvangen, moet nu ook de twee oude retourneren. Echter; ik kan geen tweede ontvanger vinden. Ik heb van de tv-ontvanger die ik nu heb, destijds ook maar één exemplaar ontvangen en dat ik de versie ervoor ontving, is volgens mij al wel meer dan 15 jaar geleden. Ik weet niet of ik destijds zelfs wel twee ontvangers heb gekregen.

 

Ik kan dus nu maar één tv-ontvanger retourneren. Heeft dit (financiële) consequenties?

Dat zal een oude ontvanger zijn. Misschien nog wel een Motorola vip1963 of vip1960. Daar zal geen vervangingswaarde voor berekend worden. 

Vul je profiel in met de gevraagde gegevens. Dan kan een moderator noteren dat ie niet meer beschikbaar is.

https://community.kpn.com/settings/profile

 


Misschien heb je de tweede ontvanger naar de mileustraat gebracht. 

zoek in je huis nog een keer naar je tweede ontvanger. 

Heb je de tweede ontvanger niet kunnen vinden of heb je niet niet meer. 

Dan kun je beter naar KPN bellen en vragen hoe nou verder met het retourneren van jou oude TV ontvangers. 


Ik zie dat je je profiel ingevuld hebt, ik stuur je even een privébericht @Aletta17!

Voor de meelezers:
Alles over het terugsturen of retourneren van onze apparatuur kun je vinden op onze kennisbank:


Reageer