Skip to main content
Vraag

Twijfel of ik mijn KPN abonnement moet opzeggen maar KPN is telefonisch onbereikbaar op 0800 0412

• December 5, 2025
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik twijfel of ik mijn KPN-abonnement moet opzeggen wanneer het in december afloopt. Ik overweeg om niet te verlengen en in plaats daarvan Oddido te proberen. De tv-dienst van KPN is namelijk compleet waardeloos. Je kunt niet normaal zenders zoeken en het springt steeds automatisch door. Internet werkt verder prima, maar dat kan Oddido ook leveren – en nog tegen een lagere prijs ook.

Ik heb al eens contact gehad over het tv-probleem en kreeg toen een nieuwe afstandsbediening, maar dat was net zo kansloos.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 5, 2025

Beste ​@TV_KIJKEN_WAARDELOOS je gebruikt een verkeerd nummer.

Het nummer is 0800 0402, Facebook, X, Instagram of een terugbelverzoek, zie link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen?

Succes

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • December 5, 2025

Verlengen gaat automatisch, totdat je opzegt of op een aanbieding van KPN ingaat.

Wat is de reden dat je naar Odido wilt gaan?

Je hebt een probleem met de KPN tv ontvanger.

1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de KPN router (Experiabox of Box12)? of te wel wat zit daar precies allemaal tussen.

Bij ons werkt alles (gelukkig) goed.

Maar wat bij de één goed werkt, wil niet zeggen dat het bij een ander ook goed werkt.

Maar elk probleem moet opgelost kunnen worden.

En het nummer van KPN is zoals Jan aangeeft 0800-0402 en is gratis.

P.S.

Via Google opgezocht, 0800-0412 bestaat niet.😉

Dat nummer stond op de KPN site met we zijn bezig met onderhoud lol

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • December 5, 2025

Dat nummer stond op de KPN site met we zijn bezig met onderhoud lol

Link waar het staat?

Want 0800-0412 heeft nooit bestaan.

En ik kan alleen 0800-0402 vinden.

En dat is al vele jaren het nummer van KPN klantenservice. 

Google.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 9, 2025

Goedemorgen ​@TV_KIJKEN_WAARDELOOS , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Wat ontzettend jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met tv kijken via KPN! Zou je dit ook nader toe willen lichten? Ben heel erg benieuwd wat nou precies de reden is dat je hier zo ontevreden over bent en kijk graag of we deze ervaring voor jou wellicht nog kunnen verbeteren. Welk type tv ontvanger heb je precies in gebruik? En heeft het tv kijken via KPN in het verleden wel goed voor je gewerkt? Sinds wanneer precies ervaar je deze problemen of is dit altijd al zo geweest? Zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 9, 2025

Want 0800-0412 heeft nooit bestaan.

En ik kan alleen 0800-0402 vinden.

En dat is al vele jaren het nummer van KPN klantenservice. 

Google.

Dit klopt overigens; mocht je telefonisch contact wensen hierover dan kun je ons bereiken op het (gratis) nummer 0800 0402. Maar het is tegenwoordig ook mogelijk om zelf een belafspraak in te plannen, wel zo gemakkelijk!