Skip to main content
Beantwoord

Uitzending gaat niet verder nadat gekozen programma is afgelopen

• May 13, 2025
  • 6 reacties
  • 99 keer bekeken

De applicatie is aangepast waardoor een gekozen zender automatisch stop als het gekozen programma is afgelopen. Voor geen liep dat gewoon door naar het volgende programma.

Dit wordt bij on als zeer vervelend ervaren.

Groeten Erwin

Beste antwoord door Maja van KPN

Duidelijk ​@Ikkewl, ik heb het zelf met mijn eigen app een aantal keer geprobeerd maar bij mij gaat het wel goed en loopt alles gewoon door. Het is me dus niet helemaal duidelijk waarom dit bij jou mis gaat 🤔

Gebeurt dit ook als je alléén de app gebruikt, en je dus niet gaat casten via de Chromecast? En gebeurt dit bij jou ook bij diverse zenders of kijk je doorgaans naar dezelfde zender(s) en heb je nog geen andere zenders geprobeerd?

Zou je de app anders eens kunnen verwijderen en daarna opnieuw installeren? De kans is aanwezig dat het daarna weer in orde is!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@Ikkewl, als iets ineens anders werkt dan voorheen, snap ik dat dit niet zo leuk is!

Ik denk graag even met je mee, om welke applicatie gaat het hier precies en op welke manier kies je een programma? Wat ik vermoed is dat je iets terugkijkt via de tv-gids, maar ik kan me daar uiteraard in vergissen. Zou je iets meer uitleg willen geven?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 15, 2025

Besta Maja,

Ik gebruik kpn live app via Google Chrome cast. En kies het programma in de gids. En dan een programma die reeds loopt dus niet terug kijken.

groeten Erwin

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 19, 2025

Duidelijk ​@Ikkewl, ik heb het zelf met mijn eigen app een aantal keer geprobeerd maar bij mij gaat het wel goed en loopt alles gewoon door. Het is me dus niet helemaal duidelijk waarom dit bij jou mis gaat 🤔

Gebeurt dit ook als je alléén de app gebruikt, en je dus niet gaat casten via de Chromecast? En gebeurt dit bij jou ook bij diverse zenders of kijk je doorgaans naar dezelfde zender(s) en heb je nog geen andere zenders geprobeerd?

Zou je de app anders eens kunnen verwijderen en daarna opnieuw installeren? De kans is aanwezig dat het daarna weer in orde is!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Is het al gelukt om de app te verwijderen en daarna opnieuw installeren ​@Ikkewl? Ik ben benieuwd of dat een verschil maakt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2025

Beste Maja,

Dit maakt inderdaad verschil. Het lijkt nu weer te werken.

groeten Erwin

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Heel fijn ​@Ikkewl, bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😊