Skip to main content
Update

Update 08.61.00: TV+ App voor Smart TV voor Android

Categorie:KPN TV+ App voor smart-tv
  • January 16, 2025
  • 56 reacties
  • 3716 keer bekeken
Update 08.61.00: TV+ App voor Smart TV voor Android
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

56 reacties

Dag KPN,

waarom reageren jullie wel snel op Roald en niet op mijn vraag?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Sorry ​@Jan Peters11. Jouw reacties zijn een beetje tussen wal en schip gevallen. Is jouw Smart TV+ app inmiddels bijgewerkt naar 08.64.03? Kun je eens checken of dit nog uitmaakt voor jou: 

Zou je dit eens kunnen proberen: Linksboven naar profiel, dan op “Apparaat instellingen” en dan tunneling aan zetten. Kijken of de haperingen nu minder zijn.

Als je problemen blijft houden, dan kun je het beste een eigen topic aanmaken. Dan kunnen we je daar verder helpen met je probleem 

Dag Arjan,

dank voor je reactie!

De beschreven versie heb ik al en die geeft problemen.

Welk profiel van wat? In de kpn kom ik niet dus dat gaat niet lukken helaas.

bij de tv kom ik het niet tegen

hoor graag

gr Jan 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Wil je dan een eigen topic aanmaken ​@Jan Peters11? Dan pakken we het daar verder met je op. 🙂

Dag Sanne,

wat bedoel je precies met een eigen topic?

Gr jan 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Als je klikt op ‘eigen topic’ in het bericht van Sanne, dan kom je bij de omgeving uit waar je een eigen topic kunt aanmaken. Dat vragen we zodat het specifiek daar over jouw probleem gaat. We hebben hier al genoteerd dat jouw TCL tv last heeft van zwart beeld, maar misschien kunnen we (de KPN Community) je toch nog helpen om het op te lossen. Dat kunnen we beter niet hier doen. Ook omdat het hier over een update gaat die we alweer even gepasseerd zijn.