Skip to main content
UPDATE

Update 08.69.01: TV+ App voor Smart TV voor Android

Categorie:KPN TV+ App voor smart-tv
  • May 14, 2025
  • 45 reacties
  • 1091 keer bekeken
Update 08.69.01: TV+ App voor Smart TV voor Android
Toon eerste bericht

45 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Het staat iets ongelukkig, ik had het tegen wjay_r. Van jou weten we het. :) 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 18, 2025

Alex van KPN schrijft: ​Ik kan niet zo snel zien of je dit ook ergens hebt aangegeven, maar zou je in je KPN profiel ook willen invullen welke TV je hebt? Merk en modelnummer? Dan is het makkelijker om dit mee te nemen. 

Afgezien van dit ⬆ , heb je wel gecontroleerd of je de nieuwe versie al hebt ​@wjay_r ? Deze wordt gedurende ongeveer een week in fases uitgerold. En vermeldt dus nog even waar je de app op gebruikt.

• Deelnemer
  • May 20, 2025

Bij gebruik van de KPN TV app versie 08.69.01, geïnstalleerd op de TCL32S59B (32S59BX1) voorzien van Android TV 11, treedt het volgende probleem op:

• De app slaagt er niet in om succesvol in te loggen.

• Dit gebeurt zowel bij inloggen via KPN ID als via abonnementsnummer + pincode.

• Na het invoeren van de juiste gegevens en het bevestigen van de inlogpoging:

• Verschijnt kort een laadicoon (loading icoontje).

• Daarna verdwijnt het icoontje weer, zonder verdere melding of foutmelding.

• Het inlogscherm blijft ongewijzigd en toont opnieuw het loginformulier.

• Er is geen visuele of tekstuele feedback over wat er misgaat.

Samenvatting: De app reageert niet zoals verwacht op inloggen: er vindt geen overgang plaats naar het hoofdscherm en er verschijnt geen foutmelding. De app blijft vastzitten in het inlogscherm.

Ik kan geen tv meer kijken na de update, als ik een zender selecteer dan springt de app weer terug naar het beginscherm. Dit ook na verwijderen app en opnieuw toevoegen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 22, 2025

Hoi ​@JerryKoenraad . Dat is vervelend. En natuurlijk niet de bedoeling.

Op welk merk apparaat gebruik je de app? Ik neem aan een televisietoestel. En zou je ook het type willen vermelden.

Dag PeterG, ik heb hier al uitgebreid contact gehad met KPN en het maakt niet uit op welk type. Ze geven zelf al aan dat er iets niet goed zit in de laatste update en dat we moeten wachten op een nieuwe release. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 22, 2025

Ik neem dan aan TCL ​@JerryKoenraad . Toch zijn er enkele TCL modellen waarop het wel goed gaat. Het ligt aan de chipset die in een toestel zit denk ik.

ik heb de TV app op mijn chromecast staan

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 22, 2025

ik heb de TV app op mijn chromecast staan

Ik ook! ​@JerryKoenraad . Die ga ik gelijk eens even testen. Al een paar dagen niet gebruikt. Kijk niet veel tv in de slaapkamer. Hier chromecast Google-TV 4k.

Of bedoel je de Google Streamer?

...en hier geen probleem. De app werkt normaal op de Chromecast Google-TV 4k hier. Kan gewoon zender aanzetten en blijven kijken. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Het werkte dus voor de update wel ​@JerryKoenraad

Kan je aangeven welke apparatuur je dan exact gebruikt en dan voornamelijk het type Chromecast?

Op mijn beamer met android systeem hetzelfde issue, dit zonder chromecast

En voor de update geen problemen

Admin: berichten samengevoegd voor de overzichtelijkheid.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dank je voor de toelichting Jerry! Je zou nog even kunnen bekijken of er nieuwe software beschikbaar is voor de Chromecast en dan de app opnieuw installeren. Ik koppel jouw feedback terug.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@arohun, ​@RyanvH en ​@Wilfred Stok. Ik heb voor jullie ook nog een aantal vragen over het inloggen op de app vanuit de ontwikkelaars. Zouden jullie dit voor ons kunnen bekijken?

• Kan je een aantal data en tijdstippen bijhouden en noemen waarop het inloggen niet goed ging? Dan kunnen zij daarmee gericht kijken of er iets te zien is in de logging.
  • Kan je jouw TCL bijvoorbeeld met je mobiele hotspot verbinden en kijken hoe het inloggen dan gaat? Als het goed is kan je dan geen tv kijken, maar het gaat voor de test puur om het inloggen.

Kan je daarnaast jouw profiel ook volledig invullen?

• Deelnemer
  • May 22, 2025

Verbonden over wifi (ubiquiti acces point met kpn netwerk) Tijdstip van (mislukte) login 22 mei 2025 16:40 uur zonder foutmelding weergegeven.

verbonden over hotspot iphone 12 pro Tijdstip (mislukte) login 22 mei 2025 16:49 zonder foutmelding weergegeven.

• Topper
  • May 22, 2025

Getest met mobile Hotspot,  geen succes. Wederom draaiend rondje wat verdwijnt na een 10 seconde en that's it. Wederom kan ik dan weer klikken op inloggen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik zie dat je een eigen topic hebt hiervoor ​@BobBerk en daarin ook al reactie hebt. 🙂 Als je de vragen in dat topic beantwoordt dan kunnen we dit onderzoeken.

• Topper
  • May 22, 2025

Ik zie dat je een eigen topic hebt hiervoor ​@BobBerk en daarin ook al reactie hebt. 🙂 Als je de vragen in dat topic beantwoordt dan kunnen we dit onderzoeken.

Oeps verkeerde threat

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 23, 2025

Ik heb de app een week geprobeerd op een vakantiepark op een Google TV 4K. Werkt best fijn moet ik zeggen en nog niet echt grote problemen tegen gekomen.

Wel moet ik zeggen dat de ondertiteling behoorlijk klein is (thuis en op het vakantiepark). De mini tv gids daarentegen weer erg groot. Die zou kleiner mogen. Alles in lijn met de tekst in het hoofdscherm.

Morge,

is er al een update van de KPN TV+ app geweest, sinds enkele dagen werkt deze weer naar behoren?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 12, 2025

Dit is alweer een oud topic ​@JerryKoenraad 

Onderstaande is de huidige. Sinds de week van 29 mei.

Onder andere laden startpagina en gids verbeterd 

Rubriek Product updates