Skip to main content
UPDATE

Update 08.97.00: KPN TV+ App voor smartphones en tablets

Categorie:KPN TV+ App voor smartphone & tablet
  • July 2, 2026
  • 54 reacties
  • 1096 keer bekeken
Toon eerste bericht

54 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 21, 2026

Als je het hebt over 8.99 is het niet handiger dit dan ook bij het topic van 8.99 te zetten. In plaats van hier bij de vorige update. ​@ITVkijker 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Geef die feedback dan vooral ook even in de nieuwste Product Update ​@ITVkijker. Aangezien daar namelijk verbeteringen inzitten voor "Nu op TV". 

• Helper
  • September 8, 2026

Een beetje van beiden ​@Noordzee 😉

De standaard weergave blijft de horizontale gids inderdaad, maar bovenin is een nieuw icoontje verschenen waarmee je kunt switchen. Ook kan je in de linker kolom op de zendernaam tikken, dan krijg je die zender in de verticale gids te zien. 

Fantastisch alleen jammer dat ik het nu pas zie. (ook niet in de nieuwsbrieven tegen gekomen)

Misschien dat ik er overheen kijk maar ik heb nu mijn favoriete zenders aangemaakt.

Is er ook een mogelijkheid dat de zender meteen naar Prime Time springt? (idealiter 19:30 uur)

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

De Community is de plek waar je kunt lezen over updates van apps, modems en bijvoorbeeld ontvangers. Als je op de hoogte wilt blijven van veranderingen, houd dan de Product Updates in de gaten :) 

Verder heb je een heel goed idee wat nu (nog) niet mogelijk is. Maar we nemen het wel mee om te kijken of het iets is voor de toekomst.