Skip to main content

Update 09.04.02: KPN TV+ App voor smartphones en tablets

Categorie:KPN TV+ App voor smartphone & tablet
  • September 28, 2026
  • 13 reacties
  • 248 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update September 2026

We hebben een nieuwe update uitgebracht voor de KPN TV+ App voor Android en iOS. In deze versie hebben we verschillende verbeteringen doorgevoerd. Zo moet het afspelen na een langere pauze soepeler verlopen en wordt het bijhouden van bekeken programma's en series duidelijker.

Dit is er verbeterd voor Android en iOS

• Verder kijken na een langere pauze
    Heb je een programma langere tijd gepauzeerd? Het hervatten van het afspelen is verbeterd, zodat je makkelijker verder kunt kijken waar je gebleven was.

• Verbeterde castverbinding
    Ook de verbinding met casten is verbeterd. Hierdoor moet het casten van programma's vanuit de TV+ App stabieler verlopen.

• Opnames per seizoen
    Opnames van series worden nu duidelijker per seizoen weergegeven. Zo vind je sneller de aflevering die je zoekt.

• Serieopname loopt door naar nieuwe seizoenen
    Een serieopname stopt niet meer automatisch na het einde van een seizoen. Komt er een nieuw seizoen van de serie, dan loopt de serieopname door.

• Duidelijker zien wat je al hebt bekeken
    Programma's die je hebt bekeken, worden nu duidelijker als bekeken weergegeven. De voortgangsbalk is daarbij gevuld, zodat je in één oogopslag ziet wat je al hebt gezien.

Wie krijgt de update en wanneer?

De update wordt gefaseerd uitgerold naar Android en iOS. Je hoeft hiervoor zelf niets te doen. De update komt vanzelf beschikbaar zodra jouw apparaat aan de beurt is.

We houden de uitrol de komende dagen goed in de gaten. Als alles goed verloopt, wordt de update steeds verder uitgerold. Veel kijkplezier!

Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App ik heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen ⚙
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan.

13 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 28, 2026

Meteen maar even handmatig opgehaald vanuit de App Store. 

LuToLu
Slimmerik
  • Slimmerik
  • September 28, 2026

Dank voor "Serieopname loopt door naar nieuwe seizoenen"! Nu maar hopen dat ik de app snel krijg. Hier nog niet handmatig op te halen (Android).

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

We zien straks graag jullie bevindingen verschijnen!

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • September 29, 2026

Ik heb vannacht om 01.13  een update via plat Store ontvangen, maar de versie blijft staan op versie 09.01.00 (21321)

Verwijderen en opnieuw installeren helpt niet

LuToLu
Slimmerik
  • Slimmerik
  • September 29, 2026

​@ivo46 er is net weer een update in de Play Store beschikbaar gekomen.

Ik heb nu wel versie 09.04.02 (21324) kunnen binnenhalen.

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • September 29, 2026

​@ivo46 er is net weer een update in de Play Store beschikbaar gekomen.

Ik heb nu wel versie 09.04.02 (21324) kunnen binnenhalen.

Dan moet ik nog geduld hebben, want na het lezen van je bericht heb ik nog steeds geen update.

Rare is dat gisteren nacht om 01.13 er wel een update voor de app geïnstalleerd is , maar zoals gezegd hier nog steeds versie 09.01.00 (2131)

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@LuToLu Fijn dat het bij jou inmiddels is gelukt om de update te installeren. ​@ivo46 De update komt vanzelf beschikbaar zodra jouw apparaat aan de beurt is. Mijn eigen toestel (Samsung s24) komt ook niet verder dan 09.01.00

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • September 29, 2026

​@LuToLu Fijn dat het bij jou inmiddels is gelukt om de update te installeren. ​@ivo46 De update komt vanzelf beschikbaar zodra jouw apparaat aan de beurt is. 

Ja weet ik, komt ook wel, maar had verwacht dat ie gisteren avond dus was bij gewerkt,  maar dan zal ik dan nog wel een oudere versie dan de 09.01.00 (2131).

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • September 29, 2026

Probleem welke ik had is opgelost inloggen werkt weer

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • September 30, 2026

Probleem welke ik had is opgelost inloggen werkt weer

Dat is fijn om te horen ​@ivo46 💪🏻

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • September 30, 2026

Nou vandaag is de update binnen gekomen 👍

Maar ik heb toch nog een vraag,  gisteren kon ik na het verwijderen van de app en opnieuw installeren was mijn KPN ID niet meer juist? of wachtwoord klopte niet??

Aangezien zowel wachtwoord als KPN id  in mijn telefoon als laptop staan opgeslagen was het raar dat het ineens niet meer klopte.

Ik heb het op kunnen lossen met wachtwoord vergeten en een nieuw wachtwoord aangemaakt .

Ik heb 2 trapsverficatie , is er soms toevallig gisteren iets bij de KPN gebeurd m.b.t kunnen  inlogen bij de kpn?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@ivo46, ik ben de topics en kanalen even langsgegaan en ik zie nergens een indicatie dat er problemen waren op dat vlak. Het is inderdaad vreemd, zeker als je een opgeslagen wachtwoord gebruikt. Wel fijn dat je het hebt weten op te lossen!

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • September 30, 2026

Hoi ​@ivo46, ik ben de topics en kanalen even langsgegaan en ik zie nergens een indicatie dat er problemen waren op dat vlak. Het is inderdaad vreemd, zeker als je een opgeslagen wachtwoord gebruikt. Wel fijn dat je het hebt weten op te lossen!

Ja het was vreemd, maar het gebeurde hier net weer , het lijkt erop dat er binnen Chrome wat gebeurd, want die gaf nu het oude wachtwoord, terwijl ik al paar keer automatisch met het nieuwe wachtwoord heb ingelogd .Maar bedankt voor de terug koppeling 👍