Skip to main content

Er is blijkbaar net een update geweest voor interactieve tv, nu aldoor problemen dat interactieve zomaar opnieuw opstart en vastloopt, internet eruit vliegt. Voor deze update nooit problemen gehad:angry:

Hoi @desire1, welkom, en sorry voor de late reactie. Ik hoop dat je het inmiddels hebt kunnen oplossen. Zo niet: dit kan gebeuren als de update toch niet helemaal goed is gegaan. De ontvanger probeert dit dan zelf te herstellen met herstarten en opnieuw inladen. Als dat niet lukt, dan blijft ‘ie het herhalen. Een reset terug naar de fabrieksinstellingen van de ontvanger helpt dan vaak. 


Alles gedaan reset ,modem uit en aan nu net weer reset en nu doet helemaal niets meer loopt helemaal vast


Ben er wel een beetje klaar mee, kan niet fatsoenlijk tv kijken en mn opnames niet bekijken. Kan ik anders geen nieuwe interactieve tv kastjes krijgen, heb er 2


Beste @desire1, excuses voor de late reactie! Hoe staat het er nu mee? We hebben inmiddels in onderzoek waarom meerdere klanten hier tegenaan lopen. Mijn excuses voor het ongemak!Â