Skip to main content

Ik heb boven op mijn slaapkamer een tv die google andriod ondersteund.

Hierop heb ik de NPO start  app op staan.

Hier is een update voor uitgekomen 

beneden heb ik het kpntv+ kastje waarop ook de npo start app op staat.

deze is niet geupdate

en als ik naar de google playstore ga en zoek op de NPO start app zegt hij dat deze app 

niet voor dit apparaat geschikt is ??????????

raar denk ik

Als ik het goed heb begrepen, worden de app's op de Sagemcom DIW7022 automatisch geupdate.

Waarschijnlijk kan daar bij diverse modellen een paar dagen verschil zitten.

Ik dacht niet dat je de app's zelf handmatig kan updaten.


klopt in de google play store is hij niet te vinden


Jawel hoor.

(doe het even uit me hoofd aangezien ik niet thuis ben)
Open play store - Bovenin op je avatar klikken. en dan heb je iets van app updates.
Doe dit zelf regelmatig


@Marco van O. 

Heb je wel een Google account aangemaakt op de DIW7022?


uiteraard 👍 👍


@FamvDijk@FamvDijk bedankt voor de tip alleen staat hier de npo start app niet bij 


@Marco van O. 

 

Misschien heb je iets aan deze topic:  Zie hier.


trouwens wel gek dat kpn gratis apps in eigen beheer houd??? 


trouwens wel gek dat kpn gratis apps in eigen beheer houd??? 

 

Begrijp niet wat je bedoelt en wat het met NPO app te maken heeft.

Alle app's zijn volgens mij gratis, alleen heeft KPN er een paar (meest gebruikte) voor geïnstalleerd.

Via de APP store kan je duizenden app's vinden. 

Alleen voor het gebruik, o.a. streamingdiensten, moet je betalen om de app te kunnen openen, geld ook voor de voor geïnstalleerde app's. 

En ook de voor geïnstalleerde app's zijn niet van KPN en ook niet in beheer van KPN.


Wil je de nieuwe NPO start app alvast hebben? De oude wordt nog tot 1 december ondersteund door de NOS.

De nieuwe “NPO start Bèta” vind je door in de zoekbalk voor de Play Store alleen NP in te toetsen! Met NPO vind je ‘m niet namelijk.

En… kpn heeft geen enkele app in eigen beheer. Alleen worden de meest gebruikte voor ALLE klanten, dus ook die zonder Google Account, er natuurlijk wel opgezet. 

Dat zijn NPO start, Xite (NIEUW!), Netflix, HBO, Disney+, NOS Teletekst, Videoland, Viaplay, Youtube, Prime Video, Spotify, Fit at home, France24, KPN screensaver.

Zodra het nodig is als een app wordt vernieuwd zorgt kpn ervoor dat bovenstaande worden vernieuwd. 

Op dit moment ondersteund de NPO nog gewoon de oude versie voor start. Dus de nieuwe Bèta versie kan wel je al zelf ophalen. Maar via kpn komt die ook vanzelf.


@

Bedankt @PeterG  voor de uitleg