Skip to main content
Beantwoord

Update op 5202 loopt niet lekker: blauw scherm, wel audio van tv

• January 31, 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Casus

Mijn VIP5202 start op uit eco modus en gaf aan dat er een update was prima. Het vreemde is ik heb het blauwe opstart scherm maar hoor wel de audio van het laatst gekeken kanaal.

De ontvanger lijkt niet te reageren op de afstandsbediening gaat niet uit/standby en zenders wisselen wil ook niet. 

De enige optie lijkt nu de stroom eraf.

Na het uitrekken van de stekker en weer in het stopcontact krijg ik wat ik verwachte het beeld dat de sofware wordt opgehaald. Dat gaat even duren. 

Heb ik mogelijk tijdens het opstarten wel een knop op de afstandsbediening ingedrukt wat het statische opstart scherm verklaart met de audio?

Beste antwoord door Rowi.

Aanvullend update is verder goed verlopen na het spanning loos maken geen missende zenders zoals in een topic betreffende de vip2952.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Antwoord
  • January 31, 2025

Aanvullend update is verder goed verlopen na het spanning loos maken geen missende zenders zoals in een topic betreffende de vip2952.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • February 1, 2025

Hi ​@Rowi., fijn dat het toch gelukt is! Super dat je de herstart hebt gedaan. 

Dat blauwe scherm klinkt alsof het updateproces zelf nog niet helemaal klaar was, dus als alles nu binnengehaald is dan zou hij nu weer soepel moeten werken. 

Dank voor het terugkoppelen!

• Auteur
  • February 1, 2025

Het was net of ik het update proces had onderbroken anders kan ik de audio niet verklaren. Alleen had ik dan ook beeld moeten hebben.

Soms moet je natuurlijk niet de stekker eruit trekken dat leek mij hier de enige optie, vandaag kunnen we ongestoord Wie is de Mol kijken dus ondanks die rare situatie werkt het goed.