Skip to main content
Beantwoord

Update TV+ box DIW7022

• October 7, 2025
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

eswin.laaste launcher update 1.203. Videomode multicsat op Automatisch beste beeld kwaliteit werkte prima na aantal korte dagen werd nieuw KPN +Firware type: 0.36.4 uit gerold waardoor launcher tekort was om te testen staat mestal 5 a 6 dagen voor nodig hoe de launcher zich  gedraagt ten opzichten van op dat moment zich laaste firware bevind waadoor launcher beeld zappen vast liep toen video modus op multicast terug gezet op AUTOMATISCH BESTE BEELD KWALITEIT VAN ACTIEF NAAR INACTIEF. is te vroeg om nu wat over te zeggen pas na 5 a 6 dagen tot nu toe is stabiel zowel launcher en firware als blijkt dat toch instabiel wordt dan hebben we groot probleem zoek dan maar uit waar aan ligt?voor de programmeurs in tussen  korte tijd nog storing tussen door 5a 6 weken nog storing bij kpn lag niet ons apparatuur werd hier ook nog door jullie aan gekondigd mijn dank als nog wat jammer dat in community niet in hoofd menu van KPN werd aan gegeven dan weet iedereen waar die aan toe is mocht kpn zelf  grote of kleine storing heeft en  kan iedereen in zien zeker  ook voor KPN klanten service als personeel binnen komt eerste computer op starten  dan effe bakkie halen ha ha  en bij terug komst eerste wat je doet zijn er nog storingen van KPN? zijn ze weer op de hoogte. dat was laaste grote storing was kpn niet van op de hoogte wel op de community. waadoor bij mij helaas monteur dag na aan melding klanten service voor niks bij mij  laten komen gelukkig was monteur bij mij in de buurt en netwerk door gemeten was prima als nog mijn dank service van kpn  ik betaalde ook maandelijks service koste oja en modem vervangen kon zelfs mijn oude modem  terug krijgen niet gedaan omdat frizbox 7581 na 2 jaar niet meer onder steun als ik goed heb nu kpn modem experia box v10  wel oud model alles is vervangen inwendig ik heb geen om kijken naar updates doet kpn voor mij prima hebt zich bewezen dan control friek die nieuwste van nieuwste  laaste model willen hebben  tot dat boel vast loopt  drama zorg ena laaste model waar meeste kinder ziek uit zijn en heeft zich bewezen sorry lange mail. graag jullie reactie m.v.g.eswin.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@eswin, ik probeer hier ook iets van te maken maar zonder interpunctie wordt dit wel erg lastig. Ging er iets mis? 

Zou je iets duidelijk willen schrijven wat er aan de hand is en of wij iets voor je kunnen betekenen? 

3 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 7, 2025

Geen hoofdletters, punten, komma's.

Dus onleesbare tekst.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 7, 2025

Hi ​@eswin, ik probeer hier ook iets van te maken maar zonder interpunctie wordt dit wel erg lastig. Ging er iets mis? 

Zou je iets duidelijk willen schrijven wat er aan de hand is en of wij iets voor je kunnen betekenen? 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 13, 2025

Wel heer erg jammer dat ​@eswin niets meer heelt laten horen.