Skip to main content
Vraag

Update TV-ontvanger VIP5202 blijft hangen op 80%

• January 28, 2025
  • 5 reacties
  • 881 keer bekeken

Goede morgen .ik kreeg net ook een bericht op mijn tv dat er een nieuwe update klaar staat.deze  geactiveerd,maar opstarten blijft na 10 min nog steeds op 80 min staan.voor de start vd update was er nog geen enkel probleem…tv ontvanger Vip5202

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 28, 2025

Die update was voor de TV+ (DIW7022) niet voor de 5202 ​@Rob19691969 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Rob19691969 Hi Rob, om je goed op weg te kunnen helpen en om het overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je aangemaakt.

Ik lees dat je de VIP5202 tv-ontvanger hebt en dat je een melding over een update had, maar dat ‘ie niet doorloopt. Dat is niet handig. Ben je later verder gekomen, of gebeurt er nog hetzelfde?

In veel gevallen helpt het goed om de tv-ontvanger een frisse start te geven (de tweede stap op die pagina). Ik ben benieuwd of dat voor jou ook helpt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 29, 2025

Hallo Alexandra,ik vernam in de topic van iemand dat de des betreffende update niet voor mij bestemd zou zijn.inmiddels modem gereset,wifi ontvanger verplaatst...heel mijn tv ontvanger was uit zichzelf uit gegaan...brande geen lampjes meer.toen stekker eruit gehaald en toen kwam op de tv te staan nieuwe update.

• January 29, 2025

Die update was voor de TV+ (DIW7022) niet voor de 5202 ​@Rob19691969 

Nee hoor, ook de klassieke ontvangers zoals de VIP5202 worden momenteel geüpdatet. Dat is wat vertraagd, maar de afgelopen dagen weer hervat.

Zie Tv ontvanger update

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Inderdaad, de update die Henk noemt is voor jouw type tv-ontvanger ​@Rob19691969. Heb je de frisse start die ik noemde intussen nog geprobeerd? 

Als je dat makkelijker vindt, je kunt ook een terugbelafspraak maken voor hulp hierbij.