Skip to main content
Beantwoord

Vaag beeld op diverse zenders bij tv kijken op de iPad

• 14 januari 2025
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

IPad van 2024 ios 18.2.1

KPN TV+ app versie 08.06.03

Bij diverse zenders op deze ipad een vaag beeld alsof de resolutie niet voldoende is. Is niet altijd zo, maar wel af en toe, tot gisterenavond toe. De wifi check app doorlopen en die geeft een goed resultaat. Niettemin bleef het beeld gisteren vaag. Is dit een bekend probleem? Wat kan ik er aan doen?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste ​@KeesV53 en ​@Wouter0703, bedankt voor jullie bericht! We hebben dit meteen doorgegeven en de problemen worden herkend. We gaan acties ondernemen, dus ik verwacht dat dit snel beter wordt. We horen graag of dat ook zo is!

Bekijk origineel

5 reacties

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 14 januari 2025

Bij mijn is dat ook zo de laatste 3 weken daarvoor nooit last gehad. Ik maak gebruik van de tv+ app op mijn iPad Pro. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 14 januari 2025

Vandaag weer hetzelfde verhaal. Alle directe uitzendingen een vaag beeld. Heel vervelend en irritant. Bij het wisselen van zender zie je eerst een paar seconden een stip op een zwart scherm en vervolgens het bekende pijltje om te starten een paar seconden, en darna weer het vage beeld van de uitzending. Is er iemand van KPN die kan reageren? Of laten jullie ons er mee zitten? Terugkijken gaat overigens wel goed. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30842 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2025

Beste ​@KeesV53 en ​@Wouter0703, bedankt voor jullie bericht! We hebben dit meteen doorgegeven en de problemen worden herkend. We gaan acties ondernemen, dus ik verwacht dat dit snel beter wordt. We horen graag of dat ook zo is!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30842 reacties
  • 22 januari 2025

Ik heb niets meer van jullie vernomen, dus ga er vanuit dat het bij jullie ook helemaal opgelost is😄.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 22 januari 2025

Hallo Marcia,

De storing is er een hele tijd geweest, maar niet elke dag. Nadat ik je berucht kreeg heb ik dus even afgewacht en opgemerkt dat het tot nu toe best goed gaat. Een enkele keer kwam het nog eens voor, maar verdween het vage beeld ook weer na korte tijd. Wel merk ik op dt bij het wisselen van zender het gebeurt dat je heel kort een vaag beeld ziet, wat dan snel weer scherp wordt. Ik hoop dat het probleem nu tot het verleden behoort en ik zal mij opnieuw melden als het weer voorkomt.

Met dank en groet, Kees.

Reageer