Hallo KPN,
Wat word ik hier moedeloos van. Steeds vaker een foutcode als ik tv wil kijken, vaak foutcode 843. In het begin loste het doorlopen van de probleemoplosser het probleem meestal wel op. Maar sinds 2 weken helpt niks. Van alles opnieuw opgestart, aangesloten, etc. Allemaal geen effect. Toen ineens de melding dat het updaten van de tv-ontvanger niet lukte en ik een nieuwe moest. Na de eerste aanvraag kreeg ik niks binnen. Toen contact gezocht met klantenservice. Toen echt top geholpen en heel snel een nieuwe tv ontvanger binnen. Ik hem helemaal blij aansluiten. Instructie: volg stap 1 en 2. Stap 1 ging prima, stap 2 (er zouden instructies in beeld komen) verscheen echter niet. Weer alles gecontroleerd. Maar geprobeerd of ik nu wel tv kon kijken. Antwoord: foutcode 843!!! Ik zou het waarderen als er eens iemand hier langs kon komen om het op te lossen want digitaal zet allemaal geen zoden aan de dijk. Ik ben ondertussen erg gefrustreerd en betaal wel elke maand de rekening voor iets wat ik niet kan.
Mvg,
M.R van Agteren