Skip to main content

ik lees hier dat ik niet de enige ben met bv lip sync problemen, ook vind ik het uitgangs signaal erg zacht en valt vaak ‘Sublime’ weg, moet dan telkens op de ‘Ok’ knop drukken van de AB. Ook ik ervaar nog weleens bij opstarten dat ik geen beeld krijg maar wel geluid. 

ik lees hier dat ik niet de enige ben met bv lip sync problemen, ook vind ik het uitgangs signaal erg zacht en valt vaak ‘Sublime’ weg, moet dan telkens op de ‘Ok’ knop drukken van de AB. Ook ik ervaar nog weleens bij opstarten dat ik geen beeld krijg maar wel geluid. 

Dit zou over een paar dagen opgelost moeten zijn. Probeer in het weekend nog maar eens.


@Arjen58 

Eind deze week komt er een update.

Als het goed is, is dit probleem daarna verleden tijd.

Zie ook hier. 


ik ben benieuwd…...


ik ben benieuwd…...

Die update wordt sinds vandaag uitgerold @Arjen58 , probeer eens handmatig te updaten.

 


Nou, niet dus. Lipsync om gek van te worden. Gaat van 100 ms tot 280 ms vertraging. Iedere dag weer anders.


@FrankieV040 

 

Wat je kan doen is:

Zet hem aan.

Houd de kpn toets rechtsboven op de ab ingedrukt totdat je een popup scherm krijgt.

kies voor opnieuw opstarten. 

 

P.S.

Hoe heb je de tijd gemeten?

Dit is minder dan een seconde.😉


Nou, niet dus. Lipsync om gek van te worden. Gaat van 100 ms tot 280 ms vertraging. Iedere dag weer anders.

Ik kan me heel goed voorstellen dat dergelijke verschillen gekmakend zijn want het brein wordt dan wel heel erg op de proef gesteld om er nog iets zinnigs van te maken. Juist een klein verschil tussen beeld en geluid heeft een enorme impact op het brein.


@FrankieV040

 

Wat je kan doen is:

Zet hem aan.

Houd de kpn toets rechtsboven op de ab ingedrukt totdat je een popup scherm krijgt.

kies voor opnieuw opstarten. 

 

P.S.

Hoe heb je de tijd gemeten?

Dit is minder dan een seconde.😉

Hier ook. In iets mindere mate. Maar dar kun je zien door de audio vertraging in te stellen. De ene keer moet die op 60ms staan. De andere keer op 180ms.