Skip to main content
Beantwoord

Vaak melding om tv-ontvanger opnieuw op te starten bij aanzetten

• January 30, 2025
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Geachte heer mevrouw 

ik heb steeds vaker het gezeik bij het aanzetten van de tv.

van start de tv ontvanger opnieuw op je wordt er doodziek van.

je bent zo weer een kleine 5 minuten bezig voordat je weer ontvangst hebt.

de tv ontvanger is rechtstreeks met Utp kabel verbonden met de modem.

wat doen we hier aan?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@J c en welkom op de KPN Community! Daar wordt je op den duur wel een beetje flauw van inderdaad. 

Wat je sowieso even kunt proberen is een frisse start van de tv ontvanger. Ik heb zo'n vermoeden dat je of een VIP2952 hebt of een HMB2260 gezien de melding die je noemt. Je kunt dan als je hieronder op de link klikt, zien hoe je zo'n frisse start uitvoert. Daarmee kun je eventuele kleine foutjes die in de software zijn geslopen weer herstellen. 

Ik hoor graag of dat iets heeft geholpen. En als dat niet de oplossing was, zou je dan de vragen van JanD hierboven kunnen beantwoorden? En ik ben ook benieuwd of je nog switches of Wifi versterkers in gebruik hebt en zo ja, welke. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 30, 2025

Beste ​@J c welk merk en type modem en welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen???

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 31, 2025

Hoi ​@J c en welkom op de KPN Community! Daar wordt je op den duur wel een beetje flauw van inderdaad. 

Wat je sowieso even kunt proberen is een frisse start van de tv ontvanger. Ik heb zo'n vermoeden dat je of een VIP2952 hebt of een HMB2260 gezien de melding die je noemt. Je kunt dan als je hieronder op de link klikt, zien hoe je zo'n frisse start uitvoert. Daarmee kun je eventuele kleine foutjes die in de software zijn geslopen weer herstellen. 

Ik hoor graag of dat iets heeft geholpen. En als dat niet de oplossing was, zou je dan de vragen van JanD hierboven kunnen beantwoorden? En ik ben ook benieuwd of je nog switches of Wifi versterkers in gebruik hebt en zo ja, welke.