Skip to main content
Beantwoord

Van zenders wisselen lukt niet op T4HU1862 Sharp

• July 5, 2025
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

De T4HU1862 mijn sharp gaat uit en aan geluid ook hart en zacht maar de zenders hoog laag niet

heb kasje KPN TV + BoxDIW7022

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@opaRens, welkom op de KPN Community! Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt.

Welke afstandsbediening gebruik jij voor het wisselen van de zenders? Dit lukt namelijk alleen met de KPN afstandsbediening.

Gebruik je de juiste afstandsbediening, maar lukt het toch niet om van zenders te wisselen? Dan kan het zijn dat de koppeling met de KPN TV+ Box niet goed is. Je kunt het volgende doen om dit te herstellen:

1. Druk 7 seconden de stand-by knop op de bovenkant van de TV+ Box in
  2. Het koppelscherm verschijnt
  3. Volg instructies op het scherm

Meer over het gebruik van de afstandsbediening lees je hier: 

4 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@opaRens, welkom op de KPN Community! Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt.

Welke afstandsbediening gebruik jij voor het wisselen van de zenders? Dit lukt namelijk alleen met de KPN afstandsbediening.

Gebruik je de juiste afstandsbediening, maar lukt het toch niet om van zenders te wisselen? Dan kan het zijn dat de koppeling met de KPN TV+ Box niet goed is. Je kunt het volgende doen om dit te herstellen:

1. Druk 7 seconden de stand-by knop op de bovenkant van de TV+ Box in
  2. Het koppelscherm verschijnt
  3. Volg instructies op het scherm

Meer over het gebruik van de afstandsbediening lees je hier: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 9, 2025

Top geproberen

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik ben bang dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt, ​@opaRens. Bedoel je dat je het gaat proberen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 10, 2025

ja zeker