Skip to main content
Beantwoord

Vanaf aansluiten op glasvezel iedere dag problemen met terugkijken en opnames bekijken

• December 27, 2025
  • 6 reacties
  • 58 keer bekeken

Annette de Vreugd
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Op 22 december hebben wij onze glasvezel aansluiting geactiveerd. Hiervoor hadden wij zelden problemen met het bekijken van opnames en programmas terugkijken nu meerdere keren per dag.Hoe kan dit en wat kunnen we er aan doen?

Beste antwoord door Wartywolfs

Vervelend!

Als je een klassieke tv ontvanger hebt en een Experia V10 modem, dan is het mogelijk dit probleem:

• Welk type tv ontvanger heb je?
  • Welk type kpn modem heb je?
  • Hoe is de tv ontvanger verbonden met het modem? Rechtstreeks met een ethernet kabel, of zit daar nog iets tussen?

6 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 27, 2025

Vervelend!

Als je een klassieke tv ontvanger hebt en een Experia V10 modem, dan is het mogelijk dit probleem:

• Hoe is de tv ontvanger verbonden met het modem? Rechtstreeks met een ethernet kabel, of zit daar nog iets tussen?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Annette de Vreugd, dit is natuurlijk niet fijn bij het tv kijken. Zou je de vragen die door ​@Wartywolfs kunnen beantwoorden? Op die manier kunnen we verder kijken naar een oplossing. Vul ook alvast jouw profiel in, dan kan ik direct bij jouw verbinding dingen bekijken. 

Annette de Vreugd
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hoi ​@Jeroen van KPN ,ik heb net het hele godvergeten profiel ingevuld met daarin alle type en serienummers van modem ,tv ontvangers en smart tv en opgeslagen in mijn profiel.Ik kan nu niet meer vinden waar dat profiel is en kan niet weer alle nummers gaan intypen ivm door zware artrose zeer kromme handen en vingers.Het is waardeloos vanaf het moment dat de glasvezel is ingeschakeld,alle ontvangers en het modem gereset maar hij blijft geen opnames afspelen en geen mogelijkheid tot terugkijken geven,hapert na iedere paar minuten.We hebben Wifi versterkers en kijken draadloos dus alleen een ethernetkabel naar het modem

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 30, 2025

​@Annette de Vreugd , je profiel kun je vinden door hier rechtsbovenaan de pagina op je icoon te klikken, dan verschijnt een menu met Mijn profiel. Als je dat aanklikt zie je je je profiel.

Annette de Vreugd
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

​@Wartywolfs Dank je wel maar had het wel al gevonden om in te vullen dus dat is sowieso gebeurt. Later kwam ik erachter dat ik gewoon in het menu van deze pagina moest zoeken🤣🤣🤣🤣

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dank voor het invullen van jouw profiel ​@Annette de Vreugd. Het is inderdaad het probleem zoals ​@Wartywolfs al vermoedde. Om dit op te lossen is er een ander KPN modem nodig. Deze komt jouw kant op. Via e-mail en sms ontvang je alle informatie.Â