Skip to main content

Ik maak nu al een tijdje gebruik van de KPN TV app op mn IOS devices en kijk er veel sport op. En telkens als ik een programma aanklik bijv. het motorracen en dan wil ik dat vanaf het begin kijken terwijl het nog bezig is omdat ik de uitslag nog niet wil zien. Maar dat werkt nooit hij springt toch altijd naar Live en het is echt vreselijk irritant. Weet iemand hoe je dit kan fixen of heeft iedereen dit en moet ik maar wachten op een update?

Je kan, tenminste op mijn phone, direct kiezen voor vanaf begin kijken. 

Hi @Semko,

Krijg jij de ‘vanaf begin’ knop ook te zien en gaat het mis als je daar op klikt? Of probeer je op een andere manier vanaf het begin te kijken? In het laatste geval, zou ik je toch aan willen raden om op ‘vanaf begin’ te klikken, hopelijk gaat het dan wel helemaal goed 😊

Nee het is gewoon als ik de ‘vanaf begin’ knop gebruik. 

Net gecontroleerd: op mijn iPad Tv+app versie 08.55.01 werkt de knop “Vanaf begin” ook niet zoals dat zou moeten, je komt in live kijken terecht.

Hmm, zouden jullie beide eens willen proberen of het helemaal nóóit lukt om bij het begin te starten? Of dat het wellicht bij bepaalde programma's of zenders mis gaat?

En wat gebeurt er als jullie ná het starten van het programma nog eens op ‘vanaf begin’ klikken? Springt hij dan wel terug? Ik heb dit net laten testen door een collega met iOS en die gaf aan dat 1 keer ‘vanaf begin’ niet het juiste resultaat geeft, maar als hij nog een keer klikt, gaat het wel goed. Ervaren jullie dit ook zo? 

Hmm, zouden jullie beide eens willen proberen of het helemaal nóóit lukt om bij het begin te starten? Of dat het wellicht bij bepaalde programma's of zenders mis gaat?

Het treedt op in bij alle zenders in mijn favorietenlijst die een terugkijkknop hebben.

En wat gebeurt er als jullie ná het starten van het programma nog eens op ‘vanaf begin’ klikken? Springt hij dan wel terug? Ik heb dit net laten testen door een collega met iOS en die gaf aan dat 1 keer ‘vanaf begin’ niet het juiste resultaat geeft, maar als hij nog een keer klikt, gaat het wel goed. Ervaren jullie dit ook zo? 

Ja

Hè, wat vervelend. Het lijkt dus Apple gerelateerd te zijn. Hier namelijk Android (en Android-TV) en daarop werkt het wel. Het team moet dus even sleutelen aan ‘kijk vanaf begin’ bij iOS.

Hoewel dat op de TV+ ook niet goed ging, je kwam op 1 minuut in een uitzending, ging dat maandag hier plotseling wel goed. Door eco was m'n beeld er ietsje te laat. Op goede hoop gebruikt.

Nu de app voor iOS nog...

Inmiddels heb ik de terugkoppeling gekregen dat dit bij iOS nu niet goed gaat. Men is er van op de hoogte en is bezig met zoeken naar een oplossing.

In tussentijd is de enige workaround om 2 keer op ‘vanaf begin’ te klikken. Als er meer over bekend raakt, laat ik het hier weten!

ik hoop dat het zo snel mogelijk gefixt word dan worden mijn MotoGP races niet meer gespoiled!

Ik hoop met je mee @Semko! Niks aan als je al dingen te zien krijgt die je helemaal nog niet wíl zien 😓

Reageer