Skip to main content
Antwoord

Vanuit instellingen gelijk terug naar de zender waar hij op stond (ipv NPO 1)?

• January 31, 2024
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Kan het in een update worden veranderd dat als je terug vanuit instellingen niet automatisch meer terug gaat naar NPO 1 in de zenderbalk maar naar de zender waar hij op stond of gelijk terug naar de zender waar hij op stond zonder de TV balk met de zenders.

Beste antwoord door huistijger

Hoi @JDD 

Dat is nu mogelijk met de update die gisteren is uitgerold, door de terugknop langer ingedrukt te houden.

Hou dit topic in de gaten voor meer updates

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 31, 2024

Hoi @JDD 

Dat is nu mogelijk met de update die gisteren is uitgerold, door de terugknop langer ingedrukt te houden.

Hou dit topic in de gaten voor meer updates

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 31, 2024

Dan wetkt bij mij de update niet  ook bij lang ingedrukt van de terug knop gaat hij terug naar NPO  1

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 31, 2024

De functie “starten met laatst gekozen zender” is met de vorige update stuk gegaan. Hij startte steeds op npo 1. Dat is met de laatste update (1.136.5) gerepareerd. Die update heb je als het goed is gisteren gehad.

Ik moet het nog ondervinden… ;) 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 31, 2024

Heb de update ook gehad werkt niet terug gaan lang ingedrukt als ik via het tandwieltje of instellingen wilt gaan dan springt hij op NPO 1,bij gids ,opgeslagen enzo werkt het wel .