Skip to main content

Wanneer ik een opgeslagen programma heb gekeken wil ik graag “snel” kunnen schakelen naar een zender waar reeds een programma bezig is.  Ik mis eigenlijk op de afstandsbediening van KPN TV+ een button om direct naar live TV te gaan, je moet altijd via het home menu en dan “nu op TV” en dan nog de juiste zender kiezen. 

Mogelijk is die optie er wel maar dan is deze nog niet bij mij bekend. Kan iemand mij hier verder mee helpen.

Wij hebben KPN TV+

Sagemoom DIW7022

Bij de standaardversie van KPN TV heb je wel afstandsbediening waarbij je wel direct kan schakelen naar live TV.

 

=

 

... je moet altijd via het home menu en dan “nu op TV” en dan nog de juiste zender kiezen.

Als het goed is staat de laatst bekeken zender dan al geselecteerd. En hoeft u alleen maar op OK te drukken. Toch?


Hallo @Marcel2703, die knop is bij TV+ inderdaad niet. Ik zal de wens doorgeven, zodat wellicht in de toekomst de knop weer terugkomt. De wens is al eens vaker voorbij gekomen, dus acht de kans aanwezig dat er iets meegedaan zal worden in de toekomst. 


Voor nu kan je twee keer op gids drukken om naar de lopende live uitzending te gaan.


Ook mogelijk: HOME en dan OK.

Niet één keer. Maar wel na 2 x. Valt ook mee. 


We hebben sinds vandaag een nieuwe afstandsbediening beschikbaar voor de TV+ Box, de Comfort+ afstandsbediening. Deze kan in plaats van, of naast, de reguliere witte afstandsbediening gebruikt worden. En deze nieuwe afstandsbediening heeft een knop om direct naar live tv te gaan, @Marcel2703.

 

Alle info lees je hier:

 


Goedemorgen wordt de nieuwe afstand bediening thuis gestuurd hoopt ik zou hem graag willen hebben voor twee decoder tv+.😀👍


Goedemorgen wordt de nieuwe afstand bediening thuis gestuurd hoopt ik zou hem graag willen hebben voor twee decoder tv+.😀👍

Als je hem bestelt via de KPN shop dan krijg je deze thuisgestuurd.


Goedemorgen wordt de nieuwe afstand bediening thuis gestuurd hoopt ik zou hem graag willen hebben voor twee decoder tv+.😀👍

Rare vraag. Als u overgaat naar TV+, dan krijgt u een TV+ ontvanger. Daar zit de afstansbediening uiteraard bij.


Goedemorgen wordt de nieuwe afstand bediening thuis gestuurd hoopt ik zou hem graag willen hebben voor twee decoder tv+.😀👍

Rare vraag. Als u overgaat naar TV+, dan krijgt u een TV+ ontvanger. Daar zit de afstansbediening uiteraard bij.

Nee, daar zit geen comfort+ afstandsbediening bij, die moet je los kopen.


Ik heb tv+ maar zijn daar ook kosten daar mee met de nieuwe afstand bediening 


Ik heb tv+ maar zijn daar ook kosten daar mee met de nieuwe afstand bediening 

Die kost €15,- maar dat had je al kunnen zien op de pagina waar je hem kunt bestellen. Overigens rekent KPN ook €2.95 verzendkosten bij bestellingen tot €25,-.


Ik heb tv+ maar zijn daar ook kosten daar mee met de nieuwe afstand bediening 

Dan heeft u die afstandsbediening toch al? Is die kapot ofzo?


Ik heb tv+ maar zijn daar ook kosten daar mee met de nieuwe afstand bediening 

Dan heeft u die afstandsbediening toch al? Is die kapot ofzo?

@Nick83, @cornelis48 heeft die afstandsbediening nu nog niet, die is pas sinds vandaag te bestellen.


Kun je bij een defecte AB voor de 7022 ook meteen de nieuwe AB krijgen @Jeroen van KPN i.p.v. de standaard?

 


Nee de afstand bediening is niet stuk werkt prima maar dacht voor gemakkelijk. dan misschien in toe komst die nieuwe afstand bediening. alle maal fijne dag dankjewel voor informatie. 😀👍


Kun je bij een defecte AB voor de 7022 ook meteen de nieuwe AB krijgen @Jeroen van KPN i.p.v. de standaard?

 

Nee, via de online tool kun je enkel de reguliere afstandsbedieningen vervangen. 


Reageer