Skip to main content

Hallo, regelmatig heb ik problemen met snelheid laden van apps. 

Nu ben ik erachter dat dit meerendeels heeft met het niet goed legen van het cache geheugen.

Bij elk android toestel kan ik alle cache leegmaken , bij de 7022 kan dit niet.

als laatste voorbeeld die ik heb:

openen apps met de app knop duurde wel 20seconden. Dit opgelost door alle drie de 7022's naar fabrieksinstellingen te zetten.

Nu kom ik bij een oudere buurman van mij die een digibeet is, die heeft nu precies hetzelfde. Hij wil niet weer alles opnieuw instellen( beter ik moet hem daarbij helpen)

 

Ik heb dit ook sinds enige tijd op meerdere ontvangers: bij het openen van het apps scherm duurt het wel 15-20 seconden voordat je vervolgens iets kunt doen.

Dit was nooit zo, dus er lijkt ergens in de afgelopen tijd iets veranderd te zijn.


Ik heb dit ook sinds enige tijd op meerdere ontvangers: bij het openen van het apps scherm duurt het wel 15-20 seconden voordat je vervolgens iets kunt doen.

Dit was nooit zo, dus er lijkt ergens in de afgelopen tijd iets veranderd te zijn.

de en8ge oplossing is reset naar fabrieksinstellingen.

ik heb al geprobeerd per app de cache te wissen werkt niet. het zit in de diepere cache (dalvik) die wordt met updates waarschijnlijk niet geleegd... 


Hoi @steffen1, ik neem je feedback mee maar heb op de korte termijn ook niet echt een andere oplossing dan een Frisse start. Je buurman zou hierover ook even met ons kunnen bellen op 0800-0402


Hoi @steffen1, ik neem je feedback mee maar heb op de korte termijn ook niet echt een andere oplossing dan een Frisse start. Je buurman zou hierover ook even met ons kunnen bellen op 0800-0402

na laatste update geen problemen , en service+ heeft al aangegeven dat dit in de volgende update zit

 

Admin: link toegevoegd


Ah top, bedankt voor je terugkoppeling!