Skip to main content

Goedendag, 

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Het begon met problemen met Netflix. Ik kan veel afleveringen niet afspelen en hij liep vast. Ik heb dit opgezocht en zag staan dat het aan de verbinding kon liggen. 
Modem (experiabox) opnieuw opgestart. Toen wilde de tv ontvanger een software update doen en daarbij liep hij steeds vast.  Tussendoor krijg ik steeds heel even dit te zien:
 

 

Als ik dit hierboven doen, kan ik daarna kiezen voor update uitstellen en heb ik weer tv.  Als ik de tv uitzet en weer aanzet, begint deze hele ellende weer overnieuw. 
Help!

@Loeze Welkom hier! Bedankt voor je bericht. Dat ziet er niet goed uit. Wat een gedoe steeds.

Als ik het goed begrijp heb je de software nog niet handmatig verwijderd. Het is van belang dat je de update uitvoert en deze dus niet uitstelt. Anders blijf je steeds terecht komen in een loop. 
Zou je dit willen proberen? 

Als de stappen niet lukken zoals beschreven op het blauwe scherm, dan zou je het via het menu kunnen proberen (mocht je deze nog kunnen zien). 

Software verwijderen via het menu

Druk op uMENU] van de afstandsbediening:
Ga naar: instellingen > Systeem instellingen > Systeem informatie
> Druk op de oGELE KNOP] van de afstandsbediening
Kies: KJA] bij: Wilt u de software verwijderen? en nJA] bij: Terug naar fabrieksinstellingen.

Nog één keer op kJA] drukken en je zult zien dat de ontvanger opnieuw op gaat starten en de software inlaadt. 

Als ook dit niet werkt, dan kunnen wij het op afstand proberen. 
Hiervoor zijn je jouw gegevens nodig, die je kunt invullen in je profiel. Tevens is het in dat geval van belang dat de tv-ontvanger aan blijft staat. 

Laat je het weten of het is gelukt of niet?

 

 


Held! 

Hij doet het weer. Bedankt! 

 


Wat goed om te lezen dat het weer werkt! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer