Skip to main content
Beantwoord

Vastlopen TV+ Box bij apps

• June 1, 2026
  • 7 reacties
  • 71 keer bekeken

Wen2910
Topper
Forum|alt.badge.img

Helaas… dacht dat het vastlopen van de ontvanger voorbij zou zijn na het ontvangen van een nieuwe ontvanger afgelopen vrijdag. Maar bij het zender kijken gaat het prima, totdat ik naar apps ga en daar kan ik met de afstandsbediening niet naar andere apps. Ik baal hier zo van want moet nu weer via een chromecast kijken. Iemand een oplossing? 

Beste antwoord door joop2011

Zo te zien aan de topic titel en -geschiedenis heeft ​@Wen2910 zojuist hun Arris vervangen door een TV+ ontvanger. Maar het profiel nog niet aangepast, kan gebeuren.

Zoiets had ik ook al begrepen.😉

7 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Wen2910 . Dat is inderdaad balen. Zeker als je net een nieuwe ontvanger hebt gekregen en vervolgens tegen precies hetzelfde probleem aanloopt.

Ik ben benieuwd wat er precies gebeurt wanneer je naar Apps gaat. Kun je daar iets meer over vertellen?

• Kun je de Apps-pagina wel openen? Treedt het bij een bepaalde app op?
  • Reageert de afstandsbediening daar helemaal niet meer, of kun je bijvoorbeeld nog wel omhoog en omlaag maar niet naar links of rechts?
  • Loopt alleen het Apps-scherm vast, of loopt de hele tv-ontvanger vast?
  • Om welk type tv-ontvanger gaat het precies? (DIW7022 of een ander model)
  • Werkt de afstandsbediening buiten het Apps-menu verder wel normaal?

Alle informatie is welkom! 

Wen2910
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 2, 2026

Heb nu de ontvanger gereset en toen werkte het weer. Alleen het app scherm liep vast. Hoop dat het bij 1x blijft want steeds resetten was al het geval bij de vorige ontvanger. 🙈

Erwin van KPN
Moderator

Ja, hou het even in de gaten, ​@Wen2910 . Hopelijk blijft het nu goed.

Zet je trouwens de ontvanger 's avonds uit met de standby knop? Of haal je de stroom er af?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • June 3, 2026

Ik zie dat u de Arris VIP  2952 hebt (als ik op uw avatar klikt).

Dat is een goede KPN tv ontvanger.

Maar een slechte mediabox (eigenlijk helemaal niet).

Er kunnen wat app's op werken, maar perfect is het nooit geweest.

Bel gratis 0800-0402 of maak een terugbelafspraak (scrol iets naar beneden) of facebook of x.

De Arris VIP 2952 wordt omgeruild voor de Arris VIP 5202 (Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) is in principe ook mogelik)

Mocht u de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebben, dan verzoek ik u dat in uw profiel aan te passen.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 3, 2026

Zo te zien aan de topic titel en -geschiedenis heeft ​@Wen2910 zojuist hun Arris vervangen door een TV+ ontvanger. Maar het profiel nog niet aangepast, kan gebeuren.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 3, 2026

Zoiets had ik ook al begrepen.😉

Wen2910
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 3, 2026

Sorry. Heb inderdaad alles nog niet aangepast. Tot nu toe komt de storing niet meer voor.