Skip to main content
Beantwoord

Vastlopers op één DIW7022 ontvanger

• January 26, 2025
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb hetzelfde probleem, en KPN komt niet verder dan resetten via afloopschemaatjes op internet waarna e.e.a het weer even doet. Telefonisch contact doet eigenlijk precies hetzelfde maar dan op afstand. Ik zou een week geleden al contact moeten hebben gehad met 2e lijns ondersteuning, maar het is stil gebleven. Ik heb 2 diw 7022 en een daarvan heeft steeds problemen, ik heb ze zelfs al omgewisseld het probleem blijft. Het enige wat ik KPN vraag is stuur me gewoon een nieuwe 7022. Maar daar moet kennelijk de directie over beslissen. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@RSMLN5! Dat is niet handig. 😕 Als je ze al omgewisseld hebt en het probleem verhuist met dezelfde ontvanger mee, dan lijkt omruilen me ook de volgende stap. 

Mocht dat nog niet gelukt zijn, maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega dit verder met je oppakken en hopelijk is alles dan snel geregeld!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 29, 2025

Hi ​@RSMLN5! Dat is niet handig. 😕 Als je ze al omgewisseld hebt en het probleem verhuist met dezelfde ontvanger mee, dan lijkt omruilen me ook de volgende stap. 

Mocht dat nog niet gelukt zijn, maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega dit verder met je oppakken en hopelijk is alles dan snel geregeld!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 14, 2025

Inmiddels is een wonderbaarlijke genezing ingetreden m.b.t. de vastlopers, ik heb niets veranderd maar momenteel loopt de diw7022 niet meer vast. Wat wel nog veel kwalijker is, is dat we de afstandbedieningen op beide boxjes soms wel 3 keer per dag opnieuw moeten pairen. Behoudens dat KPN het niet opgelost krijgt was dit probleem al bekend op het moment dat TV+ aan mij aangeraden werd. In principe is dit dus een inferieur product wat bij de medewerker bekend moet zijn geweest. Met mijn oude abonnement was alles jaren probleemloos. Ik heb er eigenlijk spijt van dat ik het abonnement voor 2 jaar heb vastgelegd. Bellen met jullie helpt niet in deze want jullie komen niet verder dan weer resetten, dat kan ik zelf ook

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • February 16, 2025

Hier moet inderdaad een oplossing voor komen, wat dit is allerminst gebruiksvriendelijk. 😅 Ik raad je toch aan om een belafspraak te maken. Daarin kun je alvast noteren wat je allemaal precies geprobeerd hebt en zo vraagt mijn collega geen zaken dubbel uit.

Als het na de resets e.d. niet opgelost is, dan kan mijn collega de vervolgstappen verder met je regelen. Hopelijk is het dan klaar!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2025

sinds gisteren heb ik alvast één nieuwe afstandbediening gekregen, gisteren de hele avond niet opnieuw hoeven te pairen. en vanmorgen deed hij het nog steeds. Als dat zo blijft bestel ik voor mijn andere TV en DIW7022 ook een nieuwe.