Skip to main content

Veel dubbele opnames op BBC First

• December 19, 2025
  • 15 reacties
  • 169 keer bekeken

Gisteren een aantal programma's opgenomen van BBC First en het viel mij op dat ze 2 keer bij de opnames stonden. Volgens mij zijn ze gisteren niet 2 keer uitgezonden. Ik heb dat al een keer eerder gehad. Op zich natuurlijk heel gemakkelijk om 1 opname weg te gooien. Dus echt geen groot probleem maar ik vroeg mij af of meer mensen daar last van hebben. 

15 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • December 19, 2025

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Wij hebben de Sagemcom DIW7022 (ook wel KPN tv+ box genoemd) en hebben hier (gelukkig) geen last van.

Hermanqwerty
Helper

Seizoen 18 van Murdoch had ik het voor het laatst. Alleen zichtbaar in apps (IOS & Android), niet in DIW7200 launcher.

Hermanqwerty
Helper

& Morgen blijkbaar weer maar nu alleen zichtbaar in de DIW7200 launcher.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 20, 2025

Wij hebben de Sagemcom DIW7022 (ook wel KPN tv+ box genoemd) en hebben hier (gelukkig) geen last van.

Ik heb ook de 7022 en er dus wel last van. Gisteren Harry Wild opgenomen en die staat er dus ook 2 keer op.

Hermanqwerty
Helper

Ik heb ook de 7022 en er dus wel last van. Gisteren Harry Wild opgenomen en die staat er dus ook 2 keer op.

Bij mij ook dubbele opname BBC NL Harry Wild 19/12 21:00, alleen zichtbaar op DIW7200 Launcher niet in apps.

Hermanqwerty
Helper

& dus ook

Alleen zichtbaar op DIW launcher (& niet in apps).

Het zijn ook 2 aparte verwijzingen naar de cloud. Na kijken bleek het voortgangsbalkje niet mee te lopen in de 2e opname. Na verwijderen 1 opname kon ik de 2e nog gewoon opnieuw bekijken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 20, 2025

Ik heb exact hetzelfde. Misschien dat een moderator hier in kan duiken.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • December 23, 2025

Hoi ​@Beverwijk en ​@Hermanqwerty .  Goed dat jullie het meldden.  

Ik ga dit doorsturen naar onze technische mensen . Nou weet ik uit ervaring dat het enorm helpt als ze ook klantgegevens hebben. Het profiel van ​@Hermanqwerty is al ingevuld maar bij jou zie ik nog geen gegevens, ​@Beverwijk .

Zou jij postcode en huisnummer etc. kunnen invullen en mij daarna hier een seintje geven?  Meer voorbeelden + tijdstippen zijn ook altijd welkom

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 23, 2025

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Hermanqwerty
Helper

Deze ook;

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 24, 2025

Deze ook;

Lijkt wel een BBC.NL dingetje te zijn. Ik heb het ook alleen bij die zender. Kijk nogal veel misdaad series dus vandaar dat het ook opviel.

Hermanqwerty
Helper

Het verschijnsel doet zich niet voor bij alle BBC-NLseries die ik opneem, andere zenders geen last.

Hermanqwerty
Helper

Het verschijnsel doet zich niet voor bij alle BBC-NLseries die ik opneem, andere zenders geen last.

Beter geformuleerd;

Het verschijnsel doet zich voor bij sommige BBC-NLseries die ik opneem, andere zenders geen last.

Hermanqwerty
Helper

Andere vorm van dubbele opnames; herhalingen.

Normaal zie je die nooit, is het de gidscodering ? (Geen seizoen\afleverings-nummer)(Een kerstaflevering).

DIW7022launcer en in de apps.

Erwin van KPN
Moderator

Dank.  Ik heb eerst een algemeen mailtje (inclusief) dit topic naar ze gestuurd.  

Als ze het gelijk herkennen zal er ongetwijfeld direct naar een oplossing gezocht worden. Zo niet, gaan we grondiger analyseren inclusief jullie accounts.

Ik houd jullie op de hoogte.