Skip to main content

Goede avond 

ik lees op het forum dat het probleem wat ik ook heb  veelvuldig voorkomt en dat het een bug is en dat kpn er mee bezig is is hier al iets over bekend of er al een oplossing voor is 

mijn probleem is dat het geluid weg valt als ik Netflix kijk of na opname weer terug ga na live tv kijken ga ik naar radio is er wel muziek maar geen geluid bij live tv kijken het is ook lastig om het geluid weer terug te krijgen en vaak bij spoelen van opname dat het geluid niet synchroon loopt en af en toe is het beeld zwart en start de tvbox automatisch op 

veder ben ik wel tevreden over de scherpte van het beeld dit is beter dan ziggo alleen de afstandsbediening is een beetje onhandig kwa bediening en ik begrijp niet de reclame van kpn het aan en uitzetten van apps aanzetten gaat makkelijk alleen uitzetten moet alsnog via de app van Netflix 

 

 ik begrijp niet de reclame van kpn het aan en uitzetten van apps aanzetten gaat makkelijk alleen uitzetten moet alsnog via de app van Netflix 

 

Dan denk ik dat je het abonnement van Netflix via Netflix hebt afgesloten.

Anders kan het via MIJNKPN of via de app van KPN. 


Goedemiddag 

Ik heb het via kpn gedaan ik ivm korting opstarten gaat prima alleen uitzetten moet via Netflix misschien ligt het aan instellingen ik kan het niet vinden 

mvg lucien


Wat bedoel je met uitzetten?

Ik ga gewoon naar televisie na het kijken.


Oké misschien ff proberen maar dan blijft de app aan thanks 


Oké misschien ff proberen maar dan blijft de app aan thanks 

Ik meld de app's nooit af, of te wel ik log nooit uit.

Na het kijken klik ik op de home toets en daarna op een zendernummer.

(ik heb de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Toen ik nog op de LG Smart tv keek, logde ik ook nooit uit.