Skip to main content
Vraag

Veel problemen met tv kijken sinds gebruik TV+ Box

• April 14, 2025
  • 3 reacties
  • 157 keer bekeken

Bij het veranderen van KPN tv abonnement (maart’25) ook bijpassende nieuwe kastjes ontvangen. Wat een ramp! Sinds de wijziging moeten we de TV tig keer aan en weer uitzetten. Sneeuw beeld, ploppende speakers, geen HDMI (alle opties doorlopen) (terwijl hij het zonder de kabels te veranderen dan ineens weer wel doet), router gereset en ook helemaal uit gezet en weer aan gezet, digitale ontvanger idem dito. Als ik ‘m eindelijk aan de praat heb durven we de tv haast niet meer uit te zetten…

Kan ik nu niet gewoon net als ‘vroeger’ normaal de TV aanzetten en gaan zitten? 
Het vorige systeem werkte gewoon.

iemand soortgelijke ervaring? Maar liever welke oplossing? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Gamechanic
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • April 14, 2025

Vervelend om te horen, dat is niet hoe ik de nieuwe tv tuner ervaar. Een aantal vragen om je verder te kunnen helpen:

Hoe zijn de tv ontvangers aangesloten? Direct bedraad, via powerline, via wifi?

Heb je naast de tv ontvangers ook andere apparatuur van kpn ontvangen, zoals bijvoorbeeld een modem?

De meegeleverde HDMI kabel gebruikt of vorige/eigen HMDI-kabel?

Is de software van tv ontvangers up-to-date?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 14, 2025

Hoi Gamechanic,

aangesloten via de vrij nieuwe maar al aanwezige router (KPN) met bijgeleverde HDMI kabel(s) aangesloten en er zijn totaal twee ontvangers (1x woonkamer en 1x slaapkamer). Heb de kastjes (en afstandsbediening) onderling ook al eens gewisseld, je weet maar nooit….Niet geholpen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Celio welkom op de KPN Community! Wat vervelend dat je dan deze ervaring hebt na je overstap. Je kan eens een blik werpen op dit artikel op onze kennisbank:

https://community.kpn.com/kennisbank-kpn-tv-149

Mocht je problemen blijven ervaren, zoek dan even contact met de klantenservice. Dat kan  via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt. kan ook via Facebook of X!