Skip to main content

Beste KPN Klantenservice TV&Internet 

 

Sindsdien ik de nieuwe software heb gehad kom ik allerlei nieuwe problemen tegen zoals rode balk in beeld tv zenders die bij vast blijven zitten met het zappen. Of de balk met tv zenders in het radiooverzicht als je overschakelt naar tv en radio en de apps werken niet meerdere en het geluid haalt het heel erg keren geprobeerd om alle op nieuw resetten niks helpt kan een moeilijk tv kijken zo ik werd geen raad meer graag even een tussenoplossing wie heeft hier een oplossing voor ik word  ontzettend moedeloos van. 😔😔

Voor het snelste antwoord kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken


Nou helaas de probleem is nog steeds hetzelfde gebleven contact opgenomen KPN niks uit geholpen er jammer dit 😔😔


Ik heb hetzelfde probleem. Sinds de update veel haperingen in het beeld op sommige zenders (gisteren SBS6, vandaag NL1). Zag in een andere topic dat ipv multicast beeld op unicast zetten wel helpt. Maar dan heb ik nu dus slechtere kwaliteit beeld. Voor de update had ik goed beeld. Factory reset helpt helaas ook niet omdat je dan ook de nieuwe update krijgt.


Ik heb hetzelfde probleem. Sinds de update veel haperingen in het beeld op sommige zenders (gisteren SBS6, vandaag NL1). Zag in een andere topic dat ipv multicast beeld op unicast zetten wel helpt. Maar dan heb ik nu dus slechtere kwaliteit beeld. Voor de update had ik goed beeld. Factory reset helpt helaas ook niet omdat je dan ook de nieuwe update krijgt.

Nou ik kan nu al heel moeilijk tv kijken er moeten oplossing komen morgen KPN weer aan het jasje trekken 😔🤔


Wat bij mij geholpen lijkt te hebben was de stroom uitzetten van zowel het glasvezelkastje als de fritzbox modem. Er bleek een probleem te zitten in de update van afgelopen donderdag in combinatie met sommige fritzbox modems.


Hi @pps78, ik denk graag mee. 

Wat je nu ervaart koppel ik niet gelijk aan de update zelf, maar het kan zijn dat de update toch niet goed is geïnstalleerd. Mag ik toch vragen om de box even helemaal te resetten?


Hi @pps78, ik denk graag mee. 

Wat je nu ervaart koppel ik niet gelijk aan de update zelf, maar het kan zijn dat de update toch niet goed is geïnstalleerd. Mag ik toch vragen om de box even helemaal te resetten?

 ik ga het proberen terug te brengen naar fabrieksinstellingen


Hi @pps78, ik denk graag mee. 

Wat je nu ervaart koppel ik niet gelijk aan de update zelf, maar het kan zijn dat de update toch niet goed is geïnstalleerd. Mag ik toch vragen om de box even helemaal te resetten?

 ik ga het proberen terug te brengen naar fabrieksinstellingen

Ik heb het teruggebracht en fabrieksinstellingen kijken dat het nu wel alles werkt we wachten af Bedankt alvast vriendelijke groeten Patrick Wagenaar 


🤔👍


Fijn om te lezen Patrick, bedank ook voor de terugkoppeling hier. 


Alleen maar storingen, rode balken, zwart scherm, taal loopt niet gelijk, vorige week gebeld kregen een zeer onaangename jongeman aan de lijn die niet echt bereid was om naar ons verhaal te luisteren, we moesten het forum maar lezen en hij wist ook niet wanneer het probleem opgelost wordt😡. Denken er hard over om alles weg te halen bij KPN dit is al de ergernis niet waard! We hebben 3 kastjes die allemaal hetzelfde probleem geven 

Bij ons zijn de problemen ook nog steeds niet opgelost. 

 


Alleen maar storingen, rode balken, zwart scherm, taal loopt niet gelijk, vorige week gebeld kregen een zeer onaangename jongeman aan de lijn die niet echt bereid was om naar ons verhaal te luisteren, we moesten het forum maar lezen en hij wist ook niet wanneer het probleem opgelost wordt😡. Denken er hard over om alles weg te halen bij KPN dit is al de ergernis niet waard! We hebben 3 kastjes die allemaal hetzelfde probleem geven 

Bij ons zijn de problemen ook nog steeds niet opgelost. 

 

Wat jammer om te horen. Mag ik vragen wat de storingen precies zijn nu? Dan kan ik beter inschatten wat er aan de hand is.