Skip to main content

Heel veel storing slecht beeld op kpn tv, weet geen oplossing, vaak staat het rondje in beeld te draaien, of het beeld staat stil, geluid totaal niet gelijk. Tv zit met kabel op modem v10 van kpn. Baal ontzettend deze keer blij als jaar contract om is 😕

Hi @Fixing! ik vind het jammer te horen dat je niet tevreden bent. Ik wil graag kijken hoe we dan in ieder geval tot het eind van je contract de tv goed kunnen laten weergeven. Je hebt zoals het lijkt alles in ieder geval goed aangesloten. Dus dat is top! Wil je voor de zekerheid nog laten weten welk type kabel je gebruikt hebt? Of daar bijvoorbeeld CAT6 of CAT5e op staat?

Verder las ik in een ander topic van je dat je aangeeft dat de verbinding minder goed is na een tijdelijke wissel van provider. Is de verbinding wel eens doorgemeten na een gesprek met onze klantenservice? De kans dat zo'n overstap roet in het eten gooit is klein. Maar meten is weten. 


Wij gebruiken CAT6, de problemen begonnen toen wij de nieuwe tv kastjes met afstandsbediening van kpn ontvingen. Samsung frame werkte niet met de afstandsbedieningen enz, nieuwe tv LG’s werkte wel, maar beeld niet optimaal. Inmiddels was mijn partner binnen gestapt bij Vodafone, en zaten wij bij ziggo en met de twee mobiels bij Vodafone, kreeg van kpn brief/mail waarin werd gevraagd alles van kpn terug te sturen, hebben wij gedaan, helaas ook de drie wifi versterkers. Na heel veel heen en weer bij ziggo, kon ik met tv en internet terug naar kpn, gelukkig, maar drie wifi versterkers waren vernietigd zeiden ze, nu nieuwe kpn maar werkt niet echt goed, was eerst 100% tevreden nu 50%. Geen wifi versterkers meer, veel storingen. Wilde met mobiel ook terug naar kpn maar dat lukte helaas niet


@Fixing zou je voor de zekerheid je klantnummer in je profiel willen zetten? Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan laat ik er een paar metingen op los. Even kijken of ik een reden kan vinden waarom het abonnement minder goed werkt dan voorheen. 

Wat betreft de 3 SuperWifi versterkers, ik kan daar helaas weinig voor je nog aan doen. Vooral ook omdat daar al onderzoek naar is gedaan. Maar de huidige diensten moeten gewoon goed werkend te krijgen zijn. 


***********

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@Fixing ik heb de verbinding doorgemeten. Ik zie geen technische reden voor de storing. De verbinding is stabiel.

Wat misschien nog te overwegen is een lijstje te maken van de apparaten die nu niet lekker werken. Kijken of dat vooral speelt op een specifieke plek in het huis. Dan kunnen we op zoek naar een oorzaak. Dit kan uiteindelijk wel betekenen dat toch nog een wifi versterker nodig is. 


👍 oké, dank U..