Skip to main content
Beantwoord

Veel storingen sinds mijn overstap, afstandsbediening werkt ook niet meer

• March 12, 2025
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

ik heb sinds 2 maanden KPN, kom van ZIggo af, maar heb al spijt, ik heb veel storingen modem stopt er mee afstandsbediening doet het niet meer enz bijna elke dag een hoop gezijk, en iemand spreken kan niet krijg je een robot mijn internet snelheid is ook nooit goed geweest heb het snelste maar heb het nooit gehaald mag bij zijn als ik de helft haal ba ba.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@jcm1956. Welkom op de KPN Community! 

Van elke dag bezig zijn met storingen en je afstandsbediening weer werkend te krijgen, wordt je niet blij van. Dat snap ik helemaal. Ik denk dat in jouw geval het beste is als je contact zoekt met een klantenservicemedewerker. Je kunt de robot omzeilen door middel van een terugbelafspraak te maken. Dan wordt je gebeld door een echte medewerker op een moment dat het jou uitkomt en zal diegene met jou je problemen langslopen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 14, 2025

Hoi ​@jcm1956. Welkom op de KPN Community! 

Van elke dag bezig zijn met storingen en je afstandsbediening weer werkend te krijgen, wordt je niet blij van. Dat snap ik helemaal. Ik denk dat in jouw geval het beste is als je contact zoekt met een klantenservicemedewerker. Je kunt de robot omzeilen door middel van een terugbelafspraak te maken. Dan wordt je gebeld door een echte medewerker op een moment dat het jou uitkomt en zal diegene met jou je problemen langslopen.Â