Skip to main content
Beantwoord

Veel verzoeken voor verticale gids, wordt daar wat mee gedaan?

• August 24, 2025
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Er zijn heel veel verzoeken geplaatst voor een verticale gids, doet KPN hier ook iets mee?  Horizontaal is erg onoverzichtelijk, het zou fijn zijn als er iets mee wordt gedaan. 

Beste antwoord door Katana321

Hier wordt alles opgenomen wat wij willen kijken. En idd is bij het doornemen van de gids en het instellen van opnames lastig met die horizontale gids.

Op mijn vorige tv-ontvanger (5202) gebruikte ik bij het instellen van opnames zowel de horizontale als de verticale gids. Dus ook ik mis nu op de tv+ box de verticale gids.

Ik ben bang dat die verticale gids niet gaat komen. Zie punt 9 van de Feature Request-lijst.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 24, 2025

Hier wordt alles opgenomen wat wij willen kijken. En idd is bij het doornemen van de gids en het instellen van opnames lastig met die horizontale gids.

Op mijn vorige tv-ontvanger (5202) gebruikte ik bij het instellen van opnames zowel de horizontale als de verticale gids. Dus ook ik mis nu op de tv+ box de verticale gids.

Ik ben bang dat die verticale gids niet gaat komen. Zie punt 9 van de Feature Request-lijst.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 26, 2025

Hoi ​@CelesM , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Eigenlijk kan ik niks meer toevoegen aan het bovenstaande antwoord van ​@Katana321 en zodoende heb ik dit bericht ook gemarkeerd als 'best answer'. Hopelijk weet je met deze informatie waar je aan toe bent en mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook vooral weten!