Skip to main content

Sinds ongeveer okt 2023 wordt bijna wekelijks de verbinding tussen de afstandsbediening en de Aris VIP5202 verbroken zonder melding. Zowel infrarood als bluetooth. Er is geen enkel verband te leggen naar bijvoorbeeld een tijdsstip of andere actie.

Na ongeveer 15 min zonder iets gewijzigd te hebben is de verbinding hersteld. 

Ik heb al nieuwe ontvanger als ab mogen ontvangen.

Zijn er meer mensen die dit probleem ondervinden?

Dat is vreemd DB9, en ik herken die niet direct. Er is geen apparatuur onlangs geplaatst die het bluetooth signaal kan verstoren en die in de buurt van de ontvanger staat? Heb je toen naast de nieuwe ontvanger ook een nieuwe afstandsbediening ontvangen?


Er is geen wijziging geweest qua apparatuur.

XS4ALL/KPN heeft alles al vervangen. Op verzoek van hen heb ik deze post ook geplaatst.

 


Als zowel de ontvanger als afstandsbediening dan al vervangen is, andere apparatuur geen rol speelt en er geen patroon in de uitval te vinden heb ik even geen alternatieven beschikbaar. Mocht de storing weer optreden dan zou ik je toch willen adviseren om telefonisch contact te zoeken met de technische ondersteuning op 0800-0402


Hoi @DB9 
Staat er misschien een Dect telefoon in de buurt of een LEDlamp?


Hoi Huistijger,

 

Ook dat is niet het geval.

Volgens mij is het ontstaan met de laatste "nmt" release.


Geen idee wat je met nmt bedoeld, maar ik neem aan de laatste update.
als dat zou zijn dan zouden er meerder klachten komen, maar je schijnt de enige te zijn die deze klacht heeft. @DB9 

 


Huistijger,

 

KPN heeft 2 soorten releases, een html en een nmt release.

Voor de release van de nmt is ook een herstart nodig.